{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

RC klub med Crawler bane {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg er ret ny i denne verden, og medlem af Aalestrup RC klub. Det er en rimelig ny klub, hvor der pt er fokus på tæppebane. Når banen spiller, er det planen der skal laves crawlerbane.

Er der nogen klubber, hvor der er mulighed for at komme og køre på crawlerbane? Helst i nord og midt jylland.

Billede for blikfang.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC klub med Crawler bane
  • #1   8. jul 2023 Jeg kender desværre ingen da jeg bor helt nede i Sønderjylland. Men det bedste sted vi nogen sinde har kørt med trail biler er altså v gulebjerg i marbæk plantage v Esbjerg super fedt med ler der er formet som klipper og masser af sand ned til vandet og dejlige skråninger. Og så der en kæmpe skov med mtb og ride spor som passer fint til de små biler . Alle der har været med der ude har synes det var fantastisk så vil da bare lige gøre opmærksom på at det er værd at mødes der til en hyggelig dag med trail biler værd at køre efter . Har også videoer og billeder fra vores mange ture dengang vi gjorde meget i de trail biler inde på min profil . Er ved at så småt geare op til at bygge ny trail bil og komme igang igen .

    Ja det var selvf ik svar på det du søgte men ville alligvel lige dele . Måske sku man starte en tråd hvor folk kunligge gode steder op at køre med de trail biler /crawlere . I hele landet for det ka da være svært at finde steder


    profilbillede
  • #2   11. jul 2023 Vi prøver at komme i gang med crawlerbane i Nysum (Black Track RC). Der er et stykke vej endnu til en færdig bane, men alle er velkommen til at være med og komme med ideer.

    Alternativt kan jeg anbefale at crawle i Rold skov lige bag privathospitalet i Skørping, der er et lækkert terræn. Er du medlem af nogen FB crawler grupper? Her er det nemt at foreslå crawlerture.


  • #3   12. jul 2023 Det lyder fedt med Nysum, der er ikke langt.

    Det var egentlig for at komme ud og suge ideer til den udendørs bane vi starter på i Aalestrup. Det er altid fedt at crawle I naturen, men det er bare svært at overføre moder naturs områder til en menneskeskabt bane.

    Måske vi skal finde en dag at komme til Nysum og tjekke banen ud.


Kommentér på:
RC klub med Crawler bane

Annonce