{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flysky FS-G7p
  • #1   13. jul 2023 jeg har en jeg købte for ca et år siden jeg har ikke haft nogen problemer med den den har som alle andre plus og minus ting men den er nem at indstille

  • #2   13. jul 2023 Det ser ellers ud til at være et ganske habilt system.

    Har rodet lidt rundt på nettet for at finde anmeldelser af det og generelt får det gode anmeldelser med på vejen.

    7 kanaler er heller ikke at kimse af, plus at det har indbygget telemetri, det er simpelthen mega lækkert.

    Jeg har selv et ældre system fra et mærke som hedder Nomadio.
    Firmaet stoppede desværre med at lave grej til os civile fordi de fik ultimatummet om udelukkende at udvikle løsninger til det Amerikanske militær og derved få milliard kontrakter eller fortsætte med at satse på deres civile kunder.

    Med et sådan ultimatum, så ved man jo godt hvad de vælger. Så de droppede deres civile kunder og service dertil til stor ærgrelse og frustration for os der havde investeret i deres grej.

    De var ellers banebrydende med flere af deres teknologiske løsninger, bla. deres 2,4GHz protokol er krypteret på en helt speciel måde så signalet ikke kan ses med almindeligt måleudstyr, samt at de havde indbygget telemetri i deres modtagere på det tidspunkt fordi de brugte den teknologi de havde udviklet til militære formål i deres civile 2,4GHz systemer.
    Hvor de andre producenter som havde en telemetriløsning der var det et eksternt ekstra system man skulle købe ved siden af sender og modtager.

    Med Nomadio der var det hele indbygget i modtager og sender, plus man kunne koble sender til sin pc for at opgradere firmware i sender og modtager igennem et program på sin pc. I det program kunne man også rode med alle de forskellige indstillinger som findes i senderen. Rigtig lækkert og nemt.

    Det lader til at Flysky nu har noget i samme stil, det med at man kan koble sender til sin pc for at opgradere firmware, men rode med indstillinger osv. ser det desværre ikke ud til man kan, ikke endnu i hvert fald, hvem ved måske det kommer i en senere software opgradering.
    Det er sikkert ikke så specielt længere som det var i sin tid da Nomadio lancerede deres systemer.
    Jeg ved ikke engang om der i det hele taget findes nogle producenter som tilbyder pc opkobling for nem programmering af sender.

    Jeg er i hvert fald en af dem som fortrækker at kunne koble mit grej til min pc for at kunne ændre div. indstillinger i sender frem for at skulle stå og fedte med det på senderen alene. Det går bare ofte hurtigere og er nemmere at gøre det igennem sin pc.

    Skulle jeg investere i noget andet end det jeg har, så var dette nok det jeg ville vælge, plus at de modtagere som har 7 kanaler som passer til sender de koster omkring 225 Kr. hvilket er rimelig billigt i forhold til hvad modtagere til mange andre producenter kan koste, om ikke andet så hvis man kigger på f.eks. Futaba, Sanwa og Spektrum for blot at nævne nogle få. Nogle af deres modtagere kan være ganske dyre.


  • #3   13. jul 2023 Har primert tænkt mig, at bruge den til min kyosho rock force og rc både, regner med at bruge den til 4ws primert.

Kommentér på:
Flysky FS-G7p

Annonce