{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Hjælp søges Til Speedbåd {{forumTopicSubject}}

hejsa håber der er nogle der kan hjælpe met et link til nogle 4mm. 2 bladet racer-skruer der er venstre og højre drejet fordi den ene motor kører venstre om og den anden kører højre om har nogle i 3mm. men ville godt afprøve nogle i 4 mm. gevind da jeg har opgraderet en båd med størrer aksler og rør har søgt rigtig mange stedder på nettet så det er ikke fordi jeg bare er doven,så håber der er nogle der sidder med en rigtig god hjemmeside på hånden der kan levere disse skruer på forhånd tusinde tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp søges Til Speedbåd
  • #1   2. aug 2008 nu har jeg ikke det fjerneste forstand på både, men fandt lige det her: http://206.206.85.209/xtdoc/catalogue.aspx?ProductType=79props_carbon&store=mhzusa håber det er noget du kan bruge

• #2   2. aug 2008 ja har godt selv set siden men synes det er svært og se på dem om de er forskellige men kan jo prøve og bestille nogle eller skrive til dem heh men takker for hjælpen er det ikke

29042 der er zippostel code til danmark når man bestiller i udlandet

• #3   2. aug 2008 Ved ikke om det her kan bruges :
    (link fjernet)
    Men han har en del forskelligt.

• #4   2. aug 2008 ja jeg kender godt siden men er jeg den eneste der får denne besked når jeg vil kigge på dele derinde
    1054 - Unknown column 'p.products_id' in 'on clause'

tror han har fejl på sin hjemmeside eller også er det min pc men alle andre stedder kan jeg se alt hvad de har i butik

er der andre der får fejl

• #5   2. aug 2008 Der er en hel del fejl på hans side smiley Så du er ikke den eneste smiley
    Men siden med skruer, har jeg ikke set fejl på smiley

• #6   2. aug 2008 okay surt for den kan jeg ikke se desværre men takker da for din hjælp mange gange smiley

• #7   2. aug 2008 hey curt r jeg er ny herinde men er det dine biler man kan se i din profil de er godt nok meget flotte synes jeg stor ros til dig

• #8   3. aug 2008 jeg har også et problem med at mine kadaner hele tiden går løse på motorene har købt to spritnye ansmann racing motorer på 7,2 volt 32,000 omdrejninger og de er så wilde at jeg ikke har kunne test sejle mit nye bådproject i nu har prøvet og lime dem fast til akslerne og den lille skrue i også samtidig men de bliver revet løs når man fyrer motorerne af så den har slet ikke været i vandet i nu HJÆLP

Hvad gør jeg

• #9   3. aug 2008 er det sådan en lille pinolskrue der spændes mod akslen? for så kunne du prøve at slibe et fladt stykke på akslen der hvor skruen rammer så skulle den ikke glide rundt

• #10   3. aug 2008 på mine motorer er der et fladt stykke på den ene side af træk akslerne så det er der men ikke på mine aksler til skruerne men det kunne jeg jo også lige lave på dem jo takker havde jeg ikke lige tænkt på ....

er det ´´ det du mener Jesper B

• #11   3. aug 2008 har prøvet locktide men det er fordi det tørrer så hurtigt at man ikke kan nå og arbejde med det synes jeg og så sidder elementerne ikke som man vil have det når man ikke kan nå og stramme skruer osv. akslerne osv. derfor søger jeg et fast overgang imellem el motor og aksel der skal trækkes rundt en ordentlig kobling af en art som er stabil og som ikke skal limes men spændes fast på en eller anden måde ,,,,,,,,,,,

mvh. ghost4300/Brian

• #12   3. aug 2008 lige nu bruger jeg kardang led men de holder ikke i længden når jeg tester den går skruerne løse selvom de er limet pga. de 32,000 omdrejninger , findes der ikke en profesionel overgang imellem motor og akslerne får vil gerne arbejde med meget mere power og omdrejninger i fremtiden på de næste mange projecter som jeg har planer om?????

hvis det allerede starter ved de 32,000 rpm at man skal have en ordentlig kraftoverførsel til akslerne alt hvad der hedder plastik forbindelser bliver flået og revet i stykker desværre.........

håber der er nogle der har et godt bud på hvad jeg kan gøre???
    takker for de bud der er kommet ind til nu smiley

• #13   3. aug 2008 Det var lige præsis det jeg tænkte på. Det loctite du bruger er helt sikkert det forkerte hvis det stivner med det samme, det jeg bruger hedder skruesikring, du kan se et billede af bøtten ved min gule savage. Man kan få noget lignende i bauhaus har jeg set men ikke i så stor en tube som jeg har, men der skal heller ikke bruges ret meget af gangen. det med skruerne har jeg ingen god løsning på andet end måske at bruge loctite og spænde en møtrik kontra mod skruen, men der må helt sikkert være en båd prof der kan svare på det

• #14   3. aug 2008 Måske du skulle se nederst på forsiden af rcgalleri, der er noget der hedder grupper der er grupper kun for folk med både, de kan helt sikkert hjælpe meget bedre end jeg kan, da jeg kun kører med biler

• #15   3. aug 2008 takker for din guide og hjælp jeg er nemlig helt ny i forum kender ikke så meget til det men det virker rigtig godt og rart sted og mødes og snakke med folk takker for din hjælp smiley

• #16   3. aug 2008 Det var så lidt, godt at kunne hjælpe

Kommentér på:
Hjælp søges Til Speedbåd

Annonce