{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Mening: Filmklip der oprettes herinde {{forumTopicSubject}}

Kan folk da for f*** sake ikke finde ud af at dette er RCgalleri og ikke alt-muligt-andet galleri??

Her tænker jeg BÅDE på filmklip men også fotoalbums!
Generalt er der ALT for meget scooterrelateret og når der FINDES et galleri til det!??

Jeg har da selv en stylet bil, som jeg kunne smide alle mulige billeder og fede filmklip op af mit anlæg og hvordan den lyder osv, men seriøst....???

Admin: I burde lave en ny regel om at i har tilladelse til at gå ind og fjerne sådanne film og albums...

Mvh
Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mening: Filmklip der oprettes herinde
  • #1   13. aug 2008 Har du virkelig ikke bedre at lave, end og sidde og brokke dig ?

Men hvis du ikke gider se det, så lad dog værre med at klikke på det, så længe det ligger under off topic, så er det helt okay for min skyld.

• #2   13. aug 2008 Enig med kasper...

Peter: hvis du uploader 3 - 4 film med scooter, så ligger de på forsiden indtil andre film er oprettet, så man kan ikke undgå at se på det...!

Jah det er så din mening........!

• #3   13. aug 2008 de har lov til det hvis det er deres egne film og hvis ikke rc relateret så skal det bare off topic..

• #4   13. aug 2008 Hvorfor?? Der er sguda et galleri til det samme???
    SELVOM at det er oprettet under offtopic!

Hvorfor fylde et andet galleri op, når der er lavet specifikt til det??

Folk der gider glo på scootere, går vel bare ind på scootergalleri, og ikke RCgalleri...

Kan i ikke se pointen? Eller trænger i til briller? Haha...

• #5   13. aug 2008 Man kunne jo evt. bare lade være med at klikke på dem ?

Du klikker jo normalt heller ikke på ting du ikke gider at se, som f.eks popops osv.. alle skal have lov at være her så længe de følger reglerne.

• #6   13. aug 2008 Er også lidt træt af det. men off topic er off topic.. smiley

• #7   13. aug 2008 Christian : hvis du ikke kan lade værre med at klippe på dem smiley så burde du da søge hjælp, hvis du ikke har styr over dine egne handlinger smiley

• #8   13. aug 2008 Hmm nogen gange kan det være træls, men jeg hader folk der konstant brokker sig, det er mere træls end de videoer og albums der kommer op...men nogen gange er det da lidt skod med de ting, men som Peter siger, de overholder jo reglerne så hvorfor være sur over det....næsten hver uge er der nogen der brokker sig og der er da til at få lange k***** af :S

Og Ps. Jeg bruger briller i forvejen, så nej tak Kasper smiley

• #9   13. aug 2008 Syntes nu stadig alle skal have lov at være her så længe de følger reglerne.. i burde have noget bedre at tage jer til end og sidde og brokke jer..

• #10   13. aug 2008 NIssen: Er enig med dig.. Så må man lade vær med at klikke på det.. man klikker vel på det man vil se?

• #11   13. aug 2008 Romeo: Haha nemlig.... smiley Det ødelægger mere end det gavner!!

• #13   13. aug 2008 Har du måske ret i Romeo.. Men syntes bare der er flere gange om ugen der bliver oprettet topics, hvor folk bare sidder hælder vand ud at ørende over hvor forfærteligt rcgalleri er..

• #14   13. aug 2008 Helt enig med dig Kasper!

Jeg opretter jo heller ikke 4 videoklip, med træet i min baghave?
    Selvom det er OT de ligger videoerne i, kan man ikke undgå at se dem mens man ser film.

• #15   13. aug 2008 Ja hvorfor må de ikke være der? Der er jo så meget andet her inde som heller ikke er i orden. Men har ikke noget i mod det hvis det er off...

• #16   13. aug 2008 Nemlig! Jeg lufter bare min mening i håb om at admins hører efter *griner*

Men man kan jo også som admin, henvise på en pæn måde, at når man nu VIL vise scooterrelateret ting, så smide filmene på scootergalleri!

Hvis du vil vise din hund kan tricks (der har jeg jo også film af min!!) smider du dem på hundegalleri...

See my point?

• #18   13. aug 2008 Jeg er en af Kaspers tilhænger..!

Hader scooter klip, syntes adressen siger at der er rc - Rcgalleri.dk. Og ikke scooter - scootergalleri.dk..

• #20   13. aug 2008 Åh gu jøses, har i ikke andet at pive over, hvorfor fanden tror i der er noget der hedder OFF-TOPIC?????????????????? Hmmmmmm

• #21   13. aug 2008 Jeg har meget imod folk som opretter fx scooter ting når der findes et forum til det..
    jeg har før skrevet det men skriver det igen.

Havde Hr. Jensen nu gerne ville vise sin nye havetraktor frem (og han allerede var på BG, MCG, RCG eller andre forums) ville jeg syntes det var iorden da der ikke er andre steder at putte dette hen da der ikke er noget som hedder havetraktor galleri, men når der findes et scooter galleri har jeg meget imod det, især fordi personen syntes han er super sej med sit scooter pis..
    Hva så, har du købt det lort i t-hansen?

• #22   13. aug 2008 Peter © ---> syntes du snakker meget om at holde regler... så vidt jeg ved har du ikke selv optaget de grønne slagtere og har derfor ikk lov til at vise den herinde... fej foran din egen dør...

• #24   13. aug 2008 Prøv at kør op på siden af en rocker på sin store larmende harley davidson og råb ud af vinduet "Hva så, har du købt den knallert i T-hansen".. hahaha

• #26   13. aug 2008 Hold kæft hvor er det her galleri da for latterligt...
    Prøv og se hvordan folk skriver til hinanden på evt. www.rcfreaks.dk eller på www.smorc.dk

Dette forum er pænt sagt LORT.

BROK BROK BROK...
    Helt ærligt mand, i er sq da voksne mange af jer.
    Holder med dig Peter.
    Syntes det er helt fair at oprette en sjov film som man SELV har lavet og ikke sådan noget scooter noget, eller jo måske et klip med scooter men sq ikke 3, 4 eller 5.

• #27   13. aug 2008 offtopic er offtopic og det kan vi ikk lave om på... og jo det er da møg irriterende

• #28   13. aug 2008 syntes i skulle høre jer selv i lyder som nogle på 3 år, kom nu ind i kampen, tag jer dog sammen.

Off-Topic det er jo lavet til at man kan ligge ting ind som ikke har med rc at gøre.

syntes det er pisse ire at folk hele tinden skal brokke sig, hvis man abselut ikke kan leve med det, så lad være med at være på rcgalleri.

jeg har da ikke noget imod at folk ligger sådan noget ind man kan sku da bare lade være med at trykke, med mindre man ikke kan styre sine bevælser.

Hvis alt skal være efter reglerne så er der rigtig mange film som skal slettes da det ikke er ens egen rc enhed.
    Tænk dig om (Kasper) før du laver sådan et her emne, det er jo røv ire at alle skal se på det bare fordi du er mopset og ikke kan klare det (eller jer andre som også græder over det)

Ps hvis der er stave fejl er det fordi jeg er ordblind.

MvH Chriss

• #31   14. aug 2008 Præcis, gutter... Glæder mig da at jeg <b>slet</b> ikke er den eneste der kan se, at når der nu FINDES et galleri der omhandler direkte de film man vil lægge ind, så vælger et helt forkert galleri.... =)

Man burde bare lave en afstemning, så og simpelt...

Men self dem der har scooterrelateret herinde, de vil jo så stemme imod at lave regler for sådanne...

Nemlig, Nicolai sørensen... Som du siger, omhandler klippet en ting, som der ikke er lavet galleri til, så kan offtpoic evt benyttes, hvis ikke Baboom!
    (Som er lavet til alt muligt andet hehe)

- Kasper

• #32   14. aug 2008 der er jo off-topic?

• #33   14. aug 2008 Kasper hvad er det som er ire ved de film hvis du alligevel ikke ser dem?

Kommentér på:
Mening: Filmklip der oprettes herinde

Annonce