{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Hæhæ, første "meltdown" i Rustleren.. {{forumTopicSubject}}

LOL, ja, jeg er jo typen, der SELV skal prøve tingene, for at blive HELT overbevist, og det blev jeg så i dag..

Jeg var ude og lege lidt med Rustleren, og så ville jeg lige teste sagerne lidt, og her er konklusionen:

Kører man med feks (som i det her tilfælde) med Mamba Max 6900 kV motorsystem, og endda med lav gearing, så skal man IKKE vælge halvbillige batterier med Tamiya-stik. *GG* Og slet ikke hvis man kører på græsset..

Batteriet blev NOGET tykmavet på den ene celle, (det var et 3000 mAh NiMh batteri), og stikket var ved stop 115 grader celsius OG smeltet sammen, LOL.. Regulator og motor lå begge på godt 90 grader, smiley

Ligeledes var et af stikkene på motorledningerne "afisoleret" for krympeflex, og NOGET varmt,

Nu er alle ledninger til motoren loddet sammen i stedet, og batteriet er udskiftet med et Orion SHO 4200, med rørstik, og nu skulle det gerne holde fremover.. Ihvertfald var deringen problemer af nogen art med den første pakke, der røg igennem bilen. smiley

Men UHA der er drøn i den lille blå tingest. RIGTIG god tøhø-spas må man sige..

I morgen er det E-Revoens tur til at blive testet regner jeg med.. Dog gider jeg ikke hvis det regner for meget..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hæhæ, første "meltdown" i Rustleren..
Kommentér på:
Hæhæ, første "meltdown" i Rustleren..

Annonce