{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tq Big foot
  • #1   1. sep 2008 Nej det er det ikke, kig hellere efter en brugt FG, det vil du få meget mere glæde af.

• #2   1. sep 2008 tq og fg har de samme stumper men det er et japanmærke.. har en monster selv og en kammerat har en fg 90% ens plast stumper samt vi køber de samme alu dele smiley så hvis du alligevel vil en bil med alu opgrade så køb den eller hvis jeg skulle købe en ny selv så blev det en 4x4 fg eller elcon cleo .. og ja de koster fra 12-13k men det ryger det også hurtig op i inden man er færdig selv at købe alu stumper...
    mvh mike

• #3   1. sep 2008 hvordan er den at køre med ? er den dårlig ?

• #4   1. sep 2008 truck/beetle er ikk til løb/race mere til sjov end marder/leo/baja syntes jeg.
    de styrer meget bedre, laver hop og vælter ikk så nemt som monsterbiler
    monsterbiler er noget højere og triller noget nemmere når man drejer med dem i fart og må da indrømme at der ikk er meget af mit plastkarosse tilbage.. (ladet)
    andet godt alternativ :H.P.I baja ss super nice bil som kan fåes i samle sæt ';)

• #5   1. sep 2008 Hej
    Ja vis jeg kunne skrue tiden tilbage til for ca,3 uger siden så havde jeg ikke købt min Big Food 2 dage så røg servoen og jeg havde kun kørt lidt rundt på jævn græsplæne,og jeg venter stadig på en ny servo har lige fået at vide der går mindst 2uger før jeg for den.

Ok jeg har så købt en anden og sat i i mellemtiden,fint nok et par gange rundt på en villavej så skilte hele bagtøjet sig tandhjulene gik løse.
    Ja jeg kunne blive ved men det vil jeg ikke træte jer med havde jeg da bare lyttet til jer her inde som sagde hold snitter væk.

Så til dig Simon tænk dig godt om inden du køber ny bil.

Mvh Jesper

• #6   2. sep 2008 derfor køber man ikk rtr smiley har også set en fg stadium med løs bagende fra uk af men der var heller ikk brugt loctkite nogen steder..servo er nu nok fejl 40 indstilling mht max drej min tq kom da med 24kg digital styrservo 12 kg gas men en skod remote
    har hitec remote nu og keine probs tq og fg deler stumper 100% kan evt maile billeder fra begge ved siden af hinanden

• #7   2. sep 2008 http://www.rcgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5349 mon ikk den kommer til salg uden video på et tidspunkt

Kommentér på:
Tq Big foot

Annonce