{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Super E-Revo...? {{forumTopicSubject}}

Går med tanker om at konvertere en 1:8 truck/truggy til noget brushless. Men det går hurtigt hen og bliver en temmelig kostbart affære. Så tænkte i stedet for at købe en e-revo, og så lidt efter lidt opgradere på den den. I sidste ende ved jeg godt den muligvis går hen og bliver dyrere, inden man er færdig. Men i det mindste vil jeg kunne køre med den helt fra start af.

Men her kommer spørgsmålene så:

Hvad vil generelt være nødvendigt at opgradere på den, så den kan tåle nogle tæsk? Jeg mener nogle seriøse tæsk. Tænker den skal ha en NEU 1515 2.5 motor, og en god ESC.
Mht. servoer, så kører e-revo med to af slagsen, så vidt jeg ved. Kan dette bygges om til een? Selvfølgelig en der kan trække noget.

Eller er det helt ude i hampen at begynde at bygge en e-revo om? Og skulle man satse på en nitrobil og bygge den op derfra i stedet for?

Links, tips og vejledninger modtages med glæde smiley

Havde kigget på Losis 8ight-E. Men det er en buggy. Og vil hellere ha en truck/truggy.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super E-Revo...?
  • #1   22. sep 2008 Hong nor X1-crt smiley .. god, holdbar og billig truggy..

  • #2   22. sep 2008 Hvis styringen er opbygget på samme måde som den alm nitro revo. så kan du sagtens bygge det om. Kig evt på min. der skal sådan en singel steering arm på. smiley

  • #3   22. sep 2008 Havde faktisk haft kigget på Hong Nor. Burde også være til at få dele til den i DK. Right? I hvertfald i forhold til Losi, som jeg lige har set det.

    Mht. motorer, så går det nok at de i øjeblikket er i rest. Der går lige lidt tid inden jeg får råd til at bygge elektronik på. Starter med at købe en base. Og så bygger jeg stille og roligt videre. SKal bare lige ha fundet det som er mest overskueligt at gå til. Og selvfølgelig det der er mest tilgængeligt.


  • #4   22. sep 2008 Hong nor kan fåes mange steder i DK ja.. jeg har en tilsalg smiley

  • #5   22. sep 2008 Hvis du mangler info omkring en super e-revo skal du blot gå ind på
    Rc-monster.com - Det er siden hvor alle voldtuner deres biler med brushless setups.

    Monster mike som ejer siten er super dygtig til at komme med de helt rigtige setups.



  • #6   18. okt 2008 Så lige denne.

    Er du kommet videre med dit projekt?

    Mit råd til dig er at købe en bil, der kan køre fra start, E-revo, E-maxx eller lignende.

    Jeg har selv opgraderet min E-maxx, udfra den oprindelige, men den kunne hele tiden køre, selvom alle dele nu er skiftet, og den oprindelige byttet væk.

    Min Losi lavede jeg den nemme løsning med, og købte et færdigt sæt ved www.finedesignrc.com (pas dog på med ham, da han er lidt af en røver).

    Nu har jeg lige byttet ,ig til en HongNor X1CRT1, som bliver næste konvrteringsprojekt.


Kommentér på:
Super E-Revo...?

Annonce