{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Yokomo Drift Package {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg skal have mig min første rc drifter og ar fået tilbudt den her yokomo til 1050 kr.. Det her er hvad den tidligere ejer har skrevet i sin salgs annonce.. håber i vil kommentere om det er et godt køb..

Yokomo drift package RTD!
Dette er en chance for at få en god drifter til få penge. Jeg har selv brugt denne drifter siden 2004 og der har aldrig været problemer med den.
Den har endda også været med mig til Morfars Drift Challenge til BFA (Biler For Alle) sidste år.
Men tiden er inde til at prøve noget nyt så derfor skal den væk.

Der medfølger følgende:

Yokomo Drift Package (modellen med justerbare camberarme)
Ekstra Kingpins og shims
ekstra bodymount
Spur gear cover
Og lidt andre dele.
Komplet kuglelejesæt
er køreklar, men det vil være en idé at ofre penge på titaniumsskruer engang i fremtiden da de originale skruer ikke er for gode.

dæk og fælge:
griprace: Hvide dishfælge med Sorex 28R dæk.
drift: yokomo BBS-style med yokomo Zero one driftdæk. Disse dæk trænger til nye ringe.

Karosser:
Yokomo Nissan S15 i sølv. brugt til bashing og er derfor ikke specielt køn
Yokomo Mazda RX-7 Veilside i gul. har været en shelfqueen og derfor kun kørt med i ca. 10 minutter. har en lille fejl i fronten pga. limen ætsede malingen.
Yokomo Nissan 180SX i blå og pink. Også en shelfqueen. med en masse dioder. baglygterne er dog ikke lavet færdig. Et hyggeligt projekt hvis man kan lodde.
ABC hobby Toyota AE86 trueno i hvid og sort. Har også været min basher. Har mistet malingen få steder men har ikke nogle revner.

Elektronik:
Standard 27turns motor (mener jeg det er)
HBX ESC med indbygget modtager
Digital sender. Der kan gemmes op til 10 setups på den.
1800mAh 7.2V racingpack
3000mAh 7.2V GP racingpack
Oplader fra Nascada. kan lade med 250mAh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yokomo Drift Package
Kommentér på:
Yokomo Drift Package

Annonce