{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp en nybegynder
  • #1   3. okt 2008 slukker den..
    4 måder,
    1. hold en finger for udstødningen
    2. klem brændstofslangen
    3. sørg for den ikke får luft igennem filter
    4. og den mest rigtige måde er at stoppe den på svinghjulet evt. men enden af en skruetrækker fra bunden af bilen.

    lade din glødestarter...
    tag dit ladestik, og sæt den i enden på glødestarteren, ligesom hvis den var dit gløderør.


  • #2   3. okt 2008 Rene W Den korrekte måde er at holde på udstødningen... Hvis du klemmer på slangen bliver den ikke smurt i de 100 stemplinger den tager, Og det tager din motor skade af,



    Rene W . Du lader ikke et tændrør op xD


  • #3   3. okt 2008 Andreas.. ? Det passer jo ikk.. Den rigtige er nu altså at stoppe den på svinghjulet.

  • #4   3. okt 2008 Er der noget spicelt jeg skal gøre når jeg skal starte den første gang??

    Jeg er jo ikke noget nitro i slangerne..

    Skal jeg holde glødestarteren nede samtidig med at jeg hiver i starteren??


  • #5   3. okt 2008 Andreas A... Nu er det jo ikke en benzin motor med tændrør vel!!!!
    så JO glødestarteren SKAL lades op.
    og Den mest korrekte måde er altså at stoppe på svinghjulet som jeg OGSÅ skrev.... læs lidt på lektien inden du retter mig.. tak...

    og angående første start, vil jeg råde dig til at købe nitrobogen, du kan evt. købe en af mig for en 50ér Det er meget vigtigt at din bil bliver kørt rigtigt til. der er MANGE guider rundt omkring, og jeg har også lavet en som du kan se her..
    http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=43664

    men siger ikke den er den rigtige, men den virker for mig ihvetfald.



  • #6   3. okt 2008 Andreas A

    Lad nu være med at spille så evig klog altid.

    Der er sgu da heller ikke nogen der skriver noget om at lade et tændrør op


  • #7   3. okt 2008 Nuu fik jeg den startet men kom hvis til at justere på en forkert skrue.. Så nu har jeg skruet bund og top skruen helt ind og så skruede jeg dem 3 omgange ud igen.. Det stod der i Nitrobogen smiley Nu prøver jeg lige at starte den igen om halv time

Kommentér på:
Hjælp en nybegynder

Annonce