{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 spørgsmål om Nitro Buggy's
  • #1   6. okt 2008 Hej Anders.

    En failsafe er som peter skriver : et redskab der nulstiller din servo hvis du mister forbindelsen.
    Man kan også indstille sin failsafe fx sådan så bilen bremser når man mister forbindelsen..

    Hvis de motor hurtigt går ud, så kan det være du skal lave noget indstilling på motoren.


  • #2   6. okt 2008 til spørgsmål 2: måske for den for lidt nitro, i så fald giv den lidt mere på din sender det gør du hved at stille på th. knapen, håber du forstod det smiley

  • #4   6. okt 2008 Johannes J: VÅS!!!! Man indstiller IKKE en nitro motor på senderen, det skal sq gøre med en skruetrækker!

    Anders B: Til spørgsmål nr. 2, Stil din Tomgangskruen 1/8 del ud, måske lidt mere, også skal du også skrue din HSN 1/8 ind og 1/8 ud på din *LSN, håber det ikke var for stor en mundfuld smiley


  • #5   6. okt 2008 nå ja jeg tænkte bare hvis det er en bedte smule bare lige til at starte op på, men det er jo jer der er proferne jeg har først lige fået min nitro for nogen uger siden smiley

  • #6   7. okt 2008 Til en hvis grad vil jeg også give johannes ret. Nogen gange når motoren er kold kan den godt trænge til lidt trim at starte på. og når den så er varm kører den bare..

Kommentér på:
2 spørgsmål om Nitro Buggy's

Annonce