{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

e-savage brushless {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg nu skulle have noget brushless til sådan en fætter, hvad skal det så være for et? jeg har kikket lidt og der er mange der siger hv-pro fra novak, men det er lidt halvdyrt:P Kan et mambamax 5700kv trække sådan en eller skal man evt. have en feigao motor i?
kom med nogle eksempler:P tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e-savage brushless
  • #1   20. okt 2008 Mamba max er ikke kraftigt nok, det vil blive alt for varmt.

Der har tidligere været problemer med at få plads til HV sættet, men det er måske løst. Ellers vil det være en oplagt løsning, du finder desværre ikke noget billigere set-up, som kan klare opaven.

Du skal også regne med at opgradere hele drivsystemet, da det ikke er bygget til brushless.

Hvis jeg var dig, ville jeg sælge den, og købe en af de nye E-maxx, eller en E-revo i stedet. De er begge klar til at kunne klare brushless.

• #2   20. okt 2008 tag en neu motor som i min profil den kan levere varen

• #3   20. okt 2008 Okay.. Tak. det må jeg lige finde ud af:P

• #4   21. okt 2008 jesper K husk nu at mamba max esc er verdens mest benyttede esc til 1:8 konversions og 1:10 emax og lign konversions. man skal bare huske at koble bec fra hvis man kører over 3celler lipo og så kan den ellers sagtens hive en 1:8 rundt med en anden motor såsom feigao l eller xl str
    samme med vxl esc som så max kan tage 3celler og har elendig bremse kontrol og mangel på justering af samme.
    mamba max esc med rette motor og 4cells lipo den piller et novak hv maxx system fra hinanden, men det er du også klar over medmindre du har haft skyklapper på inde på rc-monster's forum.

• #5   21. okt 2008 Det er jeg med på, men har bare hørt mange historier om at set-up´et med både mamba max esc, og motor fra 1/10 systemerne kører for varmt i en MT.

Kommentér på:
e-savage brushless

Annonce