{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rengøring af nitro bil
  • #1   26. okt 2008 det må du selv om...
    men kompressor og wd-40 er altid godt.

• patrick o
    patrick o Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
    #2   26. okt 2008 okay takker men jeg har ingen kompresser er der ikke en anden måde??

• patrick o
    patrick o Tilmeldt:
    okt 2008

#4   26. okt 2008 skal jeg det hver gang jeg har været ude at kører??

• #5   26. okt 2008 det må du selv om, om du vil have en ren eller beskidt bil

• patrick o
    patrick o Tilmeldt:
    okt 2008

#6   26. okt 2008 okay takker

• #8   26. okt 2008 opvaskemaskine på lav varme!!!!!!!!

p.s. spørg ikke mor om lov

• #9   26. okt 2008 en gammel tandbørste

• #10   26. okt 2008 Altså hvis det har været tørt når du har kørt er det måske ikke nødvendigt at skille den helt ad, men hvis der er kommet snavs, sand og mudder over det hele så skil den ad, og børst det hele rent med en gammel tandbørste.. tag evt de dele der tåler det ind under bruseren, gør jeg selv.. Lad det stå og tørre, og giv så de bevægelige dele smørrelse, (olie, WD-40 eller lign.). Din motor og luftfilter skal dog rengøres HVER gang du har kørt.

• patrick o
    patrick o Tilmeldt:
    okt 2008

#11   26. okt 2008 hvordan gør jeg motoren ren?? jeg har aldrig haft en nitro bil så det hele er nyt for mig.

• #12   26. okt 2008 Sørg for at slukke motoren ved at glemme på benz slangen, og IKKE holde for udst. Når den slukket, tømmer du tanken helt, eller sætter en klemme på slangen så den er "lukket". Så starter du bilen et par gange for at få brændt det sidste nitro af, (den slukker hurtigt selv igen). Så tager du gløderøret ud og sprøjter noget WD 40 i. (sådan ca. 1 sek). Så holder du papir for toppen af køletårnet mens du forsøger at starte bilen et par gange.. (altså trækstarter, el starter, starter box eller hvad du nu bruger). Grunden til du skal holde papir for, er at det kan sprøjte en del med WD40 over det hele, og det er ikke så fedt at få på møbler osv.
    WD40 fjerne det sidste nitro der måtte være, og fjerne derved en fugtkilde. på den måde ruster din motor ikke, og sætter sig ikke fast. plus at det jo smører motoren.

Luftfilteret kan du vaske i sæbevand, sammen med de gummidele det sidder fast med. Du kan også bruge bremserens til biler, til at rense det med. Fordelen ved at bruge bremserens er at det er fedtopløsligt, så alt olien i luftfilteren forsvinde, så er det nemmere at rengøre. Efterfølgende lader du det tørre, og kommer så ca dråber luftfilter olie på det igen.. husk at trykke det sammen nogen gange, så olien kommer rundt i filteret.

• patrick o
    patrick o Tilmeldt:
    okt 2008

#13   27. okt 2008 mange tak christien J det var lige hvad jeg skulle bruge

• #14   27. okt 2008 Du får noget luft filter olie med som du skal bruge smiley

og efter jeg har kørt tager jeg en kompressor og blæsser støv osv af og så tager jeg den ind og tager gløderøret ud sprøjter Wd-40 i holder en klud for kølerhovedet og køre lidt med ez starteren smiley
    så tager jeg luftfilteret og vasker i sæbe vand(filteret kan du bare vikle noget køkkenrulle om og så trykke på det så vandet ryger ud)
    Og så får den ellers barelov til at stå smiley

• #15   27. okt 2008 Kan se at jeg ikke fik sat et tal på antal af dråber luftfilter olie. Men du skal bruge ca. 30 dråber. Olien tager det fugt der måtte være i luften når du kører, på den måde mindsker du risikoen for at din motor sætter sig.

Kommentér på:
rengøring af nitro bil

Annonce