{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Beskyttelse mod sten og snavs? (rem) {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes ikke helt jeg kan finde den rette TC bil med kardan træk. Så må nok hoppe på de TC biler med rem i stedet for.

Men er det muligt at få en form for undertray til de forskellige TC 1:10 biler, så man undgår at få snavs op den vej? Og hvad kan man gøre for at beskytte remme for sten og snavs oppe fra?

Da jeg ikke skal køre banekørsel, vil jeg ofte komme til at køre steder hvor skidt og sten er et problem for biler med rem.

Modtager med glæde diverse tips og tricks. Gerne til specifike biler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beskyttelse mod sten og snavs? (rem)
  • #1   24. nov 2008 køb en tt-01 og et carbon conversion kit. men jeg kender ikke nogle tc biler med cover

  • #2   24. nov 2008 Naah... Been there, done that. Jeg skal ha noget der kan holde til en 3.5T motor. Så er ude efter noget a la. Associated TC5, HB Cyclone og lign biler. Bare der er plads til lipo/stickpack.

  • #3   24. nov 2008 Det var netop noget i stil med TT-01 coveret jeg håbede på man kunne få. Men tænkte nu godt det nok næppe var noget der fandtes.

    Nu søgte jeg på det. Men fandt ikke noget der svarede på mit spørgsmål. Det er lige det med at finde de rette søgeord. smiley

    Grunden til jeg var lidt øm, er at jeg syntes remmen på min gamle Cyclone blev rimelig "stenet" til. Men kørte aldrig videre med den. Så har da heller ikke oplevet "nedbrud" af den grund.

    Men det kunne da være man bare lige skulle prøve at lave et undertray af noget lexan. Og så evt. nogle "skærme" som kan holde det værste skidt væk.


  • #4   25. nov 2008 En mulighed, bestemt. Kan den tåle noget a la 3.5T brushless?

  • #6   25. nov 2008 Vi må se hvad der kommer. Efter at ha set prisen på Mi 3.5 er jeg lidt fristet af den. Men er den "billige" udgave fornuftig nok? Kan den holde til det samme som de lidt dyrere Mi 3.5´ere? Umiddelbart kan jeg kun se at det er lidt alu hist og her som er forskellen.
    Som sagt er det ikke bane den skal bruges til. Men den skal være holdbar til store motorer. Og så selvfølgelig køre rimeligt.


Kommentér på:
Beskyttelse mod sten og snavs? (rem)

Annonce