{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HBX Coolfire til 599,-!!!?
  • #1   1. dec 2008 nej.

• #2   1. dec 2008 Umiddelbart er HBX Coolfire en af de bedre kopibiler, da det er en kopi af Tamiya TB02. Omend det stadig er en kopibil, må plastikdelene nok forventes at være samme nogenlunde kvalitet som HBX OnRoad. Jeg ville umiddelbart købe den hvis det var mig der stod og manglede en opgradering fra HBX OnRoad til noget mere prof. Du får flere justeringsmuligheder end på en TT01D, dog kræver det selvfølgelig også at du ved lidt mere, men du vil helt sikkert få en bil der drifter bedre, når du har fundet det helt rigtige setup til den. Der er dog visse opgraderinger du stadig bør ordne.

@William: Og det siger du med hvilken begrundelse? Er det fordi der står HBX på den?

• #3   1. dec 2008 Præcis som mr. retard siger.

Selvfølgelig er den ikke samme kvalitet som en tt-01, men til gængæld er den meget billigere, og har nogle lækre upgrades.

• #4   1. dec 2008 Nikolaj; Du har tydeligvis ikke prøvet hverken en tt-01 eller en coolfire..

Om en undervogn er flot gør jo ikke noget for køreegenskaberne. Og desuden synes jeg ikke der er den store forskel på hvordan en coolfire og en tt-01 drifter.

En coolfire er meget undervuderet, men det er en utroligt velkørende og solid undervogn.

• #6   1. dec 2008 Jeg har både TT-01D og HBX CoolFire... Coolfire'en kan jeg kun give gode ord med på vejen... smiley

• #7   1. dec 2008 Har både haft TT01-D og HBX Coolfire.

Har kun dårligt at sige om HBX Coolfire rent kvalitetsmæssigt.

Men køreegenskaberne er bedre da styretøjet ikke er så løst som en TT01-D.

Så hvis kvaliteten på Coolfire kom op på Tamiya niveau ville jeg uden tvivl vælge HBX'en! Men det er den ikke, så jeg vil stadigvæk lægge mine penge i en brugt Tamiya hvis det var mig, som skulle ud og købe bil smiley

Kommentér på:
HBX Coolfire til 599,-!!!?

Annonce