{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Savage Flux HP - Brushless Savage X {{forumTopicSubject}}

Yes sir... Det her ser fanme lovende ud, endelig har HPI en ordentlig el monster truck klar og den er baseret på den super cool Savage X... Tjek den ud her...

http://www.hpieurope.com/kit-info.php?lang=en&partNo=100647

... og en lille video her...

(link fjernet)

... har lige droppe alle mine planer om at lave min gamle Savage SS om til BL, det her er vejen frem...

;-P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savage Flux HP - Brushless Savage X
  • #1   2. dec 2008 ser fed ud men jeg vil stadigvæk lave twin bl på min E-savage smiley

• #2   2. dec 2008 Den må jeg eje, så ryger min Baja sgu snart til salg

• #3   2. dec 2008 Til Lars S: Pas på med twin brushless på din E-savage. Den vil ganske givet blive revet fra hinanden. Twin brushless vil nok også være overkill til en E-savage, eller hvilken som helst anden bil.

Jeg kan sagtens følge at det kunne være et interessant projekt, det bliver bare hurtigt meget dyrere i dele end forventet. Jeg havde selv en ide med min E-maxx, som skulle være optimal på en bane, og samtidig i noget alu af ordentlig kvalitet. Det er den blevet, og kører også som en drøm, MEN inden jeg blev færdig med dem, kom alle truggyerne, så nu vil jeg fortsat få svært ved at følge med nitroerne på en bane, og så har projektet kostet mere, end jeg i dag kunne købe en spritny Revo brushless, en Finedesign brushless LST2 og denne nye Savage tilsammen...

Jeg er dog glad for min E-maxx, men det sætter ens projekter lidt i perspektiv.

• #4   2. dec 2008 den skal jeg uden tvivl eje.. glæder mig for vildt:-)

• #5   2. dec 2008 Må have to savage X .. Og dwen bliver en af dem..l

• #6   2. dec 2008 damn den ser for fed ud! den eneste bil der overgår e-revo'en! glæder mig til at se prisen på den basse!

• #7   2. dec 2008 lad os nu se, jeg er ikke så hurtig til at sige den overgår noget får jeg har haft pølserne i den, jeg har både en E-savage og en E-maxx og i forhold til E-maxxen da virker savagen som noget billig kina skidt, slør i hjulne, alt for svag servo, dårlig styre kloke osv.generrelt føles bilen meget vakelvorm i forhold til traxxasen, og så er der køreegenskaberne der når den heller maxxen til sokkerne, og jeg er ikke en fan boy jeg har begge billerne så det er min ærgelige menning,

• #8   3. dec 2008 hmmm,

Det er jo et spørgsmål om temperament, for Ja traxxas laver nogen ok biler , men kvaliteten er sgu ikke meget bedre end HPI. Det er dejligt at se at traxxas endelig kommer med en brushless e-revo for deres Titan 550 motorere er noget være lort.

Savagen er udelukkende til bashing vil jeg mene. Har selv haft e-maxx og savage. Emaxx gik sgu tit istykker , det gjord savagen ikke.

• #9   3. dec 2008 Den Savage du havde, var det ikke en nitro der var koverteret? E-savage er jo en 1/10 bil, der ikke har meget med en nitro savage at gøre.

• #10   3. dec 2008 kristian B,
    Jeg vil give dig ret i at savagen egner sig bedre til bashing, den kan sku tage nogen tærsk, men sådan rent teknisk, på en banne ville jeg helst køre traxxas.

Jesper k. Det er en E-savage jeg har, ved ikke hvorstor forskellen er til en nitro savage, men de siger selv den er baseret på nitro bruger de samme gear osv, det der iriterer mig mest ved den er de slatne hjul og dårlige servo, det er selvfølig ting der nemt kan løses, men sådan ud af kassen der gav traxxas mig et bedre indtryk

• #11   3. dec 2008 Det er det samme man hører overalt. Je tror oprindeligt at E-savage blev lavet for at have en el MT på markedet.

E-savage er en 1/10 hvor nitro savage er 1/8, og noget kraftigere på alle punkter. Om gearne er de samme skal jeg ikke kunne sige.

Der er også langt flere opgraderingsmulighedder til E-maxx´en.

• #12   3. dec 2008 Jeg har aldrig selv prøvet en E-Savage, men hvis jeg sammenligner min Nitro Savage og min tidl. E-Maxx så vil jeg umidelbart sige at kvalitetsmæssigt så føles Savagen mere solid når man køre med den end Traxxasen, tror hovedsageligt det skyldes chassiet og affjedringen, det med slør i hjulene kendr jeg ikke fra min egen ihvert fald, men kunne godt forestille mig en org. servo måske er lidt død... Men E-maxx'en er bare direkte på og virker som om den kan tåle det meste, om det også gælder for Revoen tør jeg ikke sige, men er meget i vivl om hvilken jeg helst vil have, nok prisen der får lov at afgøre det i den sidste ende hvis man ender med at investere i en af dem...

smiley

• #13   3. dec 2008 jeps

• #14   3. dec 2008 Jeg tror man skal skelne mellem hvad man helst vil. Revoen vil klart være overlegen på en bane, mens der nok er mere funfactor i Svagen til bashing.

Jeg tror man kan sammenligne dem lidt med min E-maxx som er bygget til bane, og min Aftershock, som klart er en sjovere bil til bashing.

• #15   3. dec 2008 Ja det tror jeg du har helt ret i Jesper... Syntes generelt tit det er det der skiller HPI og Traxxas... Og så er Traxxas også betydeligt nemmere at skaffe dele til og lave på for den sags skyld...

Kommentér på:
Savage Flux HP - Brushless Savage X

Annonce