{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  taget i tolden.. hvad så?
  • #1   9. dec 2008 Deeer burde komme et brev, men jeg gjorde det at jeg skrev en mail til skat.dk at jeg havde købt den pakke, med det og det tt nummer og så en kopi af fakturen, så blev den sendt afsted 1 dag efter. så det er bare dejlig

• #3   9. dec 2008 Gør endelig som Clio skriver, ellers risikerer du at den ikke kommer frem, før efter (H)jul - har været igennem det samme og Post Danmark havde ikke tænkt på at skrive et brev - Det er Told der har din pakke, men Post Danmark der videre bringer meddelelsen - En anden god ting ved T&T er at du ved hvor din pakke burde være, jeg har været ude for at min blev returneret, fordi Posten havde "glemt" at sende mig en Told opkrævning og dermed heller ikke nogen "pakkeseddel" !

• #4   9. dec 2008 Det nemmeste er jo at få dem til at sende en udførlig kvittering med når du bestiller fra udlandet, så havde du haft det du har bestilt nu...
    Men nej forvent ikke at de skriver, jeg ringe og faxe kvitterinegen her sidst sælger havde glemt at sætte den på, de sendte pakken dagen efter og ja så var det bare at betale...

Men man skal ikke forvente at noget slipper igennem tolden uden at blive tjekket...

• #5   10. dec 2008 oki ser om der er noget brev i dag... ellers får de en mail smiley

Nikolaj K: ja det skal jeg nok også lidt senere når den er klar

• #6   10. dec 2008 Der går nogle dag før du får brev fra dem.

Kommentér på:
taget i tolden.. hvad så?

Annonce