{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Hjælp til Drift køb {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens.. jeg står og skal købe men har bare ikke ret meget erfaring inden for Rc drift (Endnu):D jeg har kigget på en brugt Yokomo BD chassis heinde uden nogen form for el til 1500kr ca. men vil lige høre om det er smartere for mig at købe denne undervogn i stedet
(link fjernet) ... Kom gerne med andre forslag. men det er ca. der mit budget ligger jeg har selv en donorbil som godtnok ikke er noget specielt men hvor jeg kan tage sender modtager osv fra i første omgang i hvert fald.

På forhånd tak for hjælpen Jakob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Drift køb
  • #1   14. dec 2008 jakob: det er lidt op til dig selv syntes jeg smiley men syntes at schumacher undervognen er mega fed at kører med og så er den rigtig billig, yokomo er også er super mærke men vis du skal starte fra bunden ville jeg i dit tilfælde købe schumacher undervognen som du har linket til og noget EL, evt brugt smiley

    Mvh. Kennie J


  • #2   14. dec 2008 hvad med den her (link fjernet)
    eller denne (link fjernet)


  • #3   14. dec 2008 Jeg regnede også emd at finde noget el brugt.. det er i hvert fald den billigste måde at komme igang på.. havde også kikket på en Tamiya TT01-D enten RTR eller også igen købe noget brugt.. den er jo sat op til drift. men hvor meget skal der gører ved den der Schumacher undervogn før den er klar til drift? og er den ligeså nem at skaffe reservedele til som de andre jeg har kikket på.. det er nemlig noget af det jeg synes er en kæmpe fordel ved en TT01-D der er jo at hav at opgrades til..

  • #4   14. dec 2008 Til Homer. det er også nogle rigtig fine biler med den ligger desværre lidt over mit nuværende budget.. tænker nemlig lidt jeg vil opgraderer lidt på den gennem tiden og måske købe noget brugt EL som Kennie også skrev

  • #5   14. dec 2008 jakob: ved ikke hvad der skal på for at den er klar til drift men du kan se min kærestes tt-01 som jeg har bygget til hende den er kanon til drift også rtr

    hun hedder louise j på min venne liste


  • #6   14. dec 2008 Altså - TT01 D er helt fin til drift, ingen tvivl der!

    Men hvis dine tanker er at opgradere den, vil jeg sige det er voldsomt dumt! Den kommer aldrig på niveau med en bæltedrevet TC uanset hvad du næsten smider på den, så hvis du køber den vil jeg råde dig til at holde den forholdsvist standard, dog skal kardan akslen og styretøjet gerne skiftes, men det er også alt jeg vil anbefale, inden den bliver for dyr!

    Så hellere købe sådan et brugt BD chassis eller andet mere eller mindre prof bæltedrevet chassis, så selv købe noget el og nogle gode fælge/dæk (hvis du skal køre konkurrence så køb nogle dæk, som er tilladte!).



  • #7   14. dec 2008 Det du skal sørge for er at finde et sted hvor de har reservedele. Det har længe været et problem til yokomo da der ikke er ret mange forhandlere der har yokomo dele på lager.

  • #8   14. dec 2008 og diff skal være låste smiley

  • #9   14. dec 2008 Christian B - det er da vist en smagssag.

    Jeg har i hvert fald ikke besluttet mig 100% for om jeg synes det er en fordel, men har så også kun i bag so far smiley


  • #10   14. dec 2008 Brejne:
    Når du får låst begge diffs, vil du være sikker på at det er en fordel smiley


Kommentér på:
Hjælp til Drift køb

Annonce