632 visninger
|
Oprettet:
Html programering til rc side {{forumTopicSubject}}
Jeg er træt at at man skal lede efter klubber, baner og foretninger inden for rc miljøet! findes der ikke en side hvor det er der inde og er overskuligt?
eller er der en programerings hej der vil være med til at lave sådan en side? . . hvis der altså ikke er en ordentlig en!
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.205
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 4 Emner: 33 Svar: 1.667
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 41 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 174
Og hvis i nu vil, så kan i jo også udvikle på det og selv skrive moduler til det. Det er selvfølgelig også .php der bruges der.
Men for alt i verden hold jer fra phpNuke.
feb 2005
Men hvis du mener at man ikke har helt så meget frihed i Joomla, som hvis man prøver at lave det hele i managed code. Så vil jeg ikke give dig helt ret.
Man kan jo selv lave templatet.. Så er det fuld frihed over det CSS der bliver brugt.
Når når man så fylder placeringerne ud, med moduler som man selv har skrevet (husk at så længe det er php er det jo understøttet. Plus du har også mulighed for database adgang, da det jo bygges på mySQL). Det vil jeg mene er lige så funktionelt da det jo alligevel kun er en hjemmeside.
Det eneste jeg kan se, der ikke giver samme frihed, er de begrænsninger der ligger i WYSIWYG editoren.. Men det kan jo også klares med de plugins der nu findes til det
Så slipper man også for at skulle få en nybegynder til at lave SSI, hvilket jo hurtigt kan blive en MEGET stor sikkerhedsbrist
Jeg vil stadig mene at det ville være meget nemmere, hurtigere og lettere at administrerer bagefter
feb 2005
Vil man f.eks. ændre designet lidt, kan det i værste tilfælde betyde at hele siden skal laves om
Men sådan er det jo, den ene kan lide moderen, den anden datteren
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.205
Hvad er problemet?
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 16 Svar: 25
Det eneste jeg har er en ide! hvor dar skal være database, hvor man kan søge ud fra type rc man har, sit eget postnummer, baner, forratninger og klubber! simpelt men nemt, og det skal være næmt at vedligeholde, lægge nye ind og fjerne nye! . . . og så skal det frem for alt være gratis at søge! . . . det skal bare være et hjælpeværktøj til rcfolk, da der på rigtig mange sider er en klub oversigt, men som desværre ikke altid er fyldsgørende. det enete kommercielt vil muligvis være hvis en rc klub forretning eller noget vil betale for det øverste banner, så det kan dække driften af siden.
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 16 Svar: 25
Html programering til rc side