{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

kasper l
kasper l
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4

Er en HOBAO HYPER 7 PBS en god rcbil? {{forumTopicSubject}}

Hej RC galleri

Jeg er blevet tilbudt en HOBAO HYPER 7 PBS, med en hyber 21 motor kun lige tilkørt!
Den står til 1400 med fjernstyring og nitro!
Er det en god bil og hvad med prisen?
På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er en HOBAO HYPER 7 PBS en god rcbil?
  • kasper l
    kasper l Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4
    #1   3. jan 2009 er ny inde for faget, men er af flere blevet rådet til at købe brugt, da man for lidt mere kram for pengene! vil ikke bruge mere end max 1400 på selve bilen!

• #2   3. jan 2009 man får også mest for pengene ved at købe brugt..

men find en som ved en masse om nitro, og har kørt i mange år, og tag ham med ud og se bilen, prøv den og så kan det også være en god idé at danne sig et indtryk af sælger..

virker sælger reel, har han orden på sine sager, har han gjort bilen ordentlig ren, har han et sted hvor alle tingene står flot og man kan se de er passet godt på, så vil jeg ofte være mere tryg ved at købe, frem for ved en som hiver den ud af skabet, og hvor den bare står hulter til bulter med alt andet og der virkelig ikke er styr på noget..

men tjek komprission, få den ud og køre og se om alt virker, retter den ordentlig op osv..

• #3   3. jan 2009 kommer du ud et sted som her

http://rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2755

hvor du kan se den er blevet gjort omhyggeligt ren, og sat op på hylden hvor den står flot, og alle delene er i bokse og ligger flot..

vil jeg ofte være mere tryg frem for en som lige skal ud i garagen og se om han kan finde din bil, mellem alt hans andet skidt..

• #4   3. jan 2009 Kasper L.
    Jeg mener lige som Frederik at man som begynder ikke skal købe brugt, og slet ikke noget der er for vildt.
    Det vil du kun få problemer med, også selvom det er en god bil du køber.
    Desuden skal du kun købe nitro biler hvis det er nitro biler du absolut vil ha´ smiley ellers køb en benzin bil hvis du kan li´ meget store biler, eller el biler hvis du vil ha´ en nem og meget hurtig bil.

Nitro biler er faktisk kun for folk der kan li´ larm og olie svineri smiley
    (det her for jeg hug for smiley

• #5   3. jan 2009 Jeg vil nu mene at der kan være mange fordele i at købe brugt, bl.a. slipper man for tilkøring osv.
    Sauron L: Kan kun give dig ret i at man skal ville nitrobiler før det er sjovt, for det tager bare længere tid end benzin og el..
    Dog vil jeg altid have min. 1 nitrovogn stående, da der nu alligevel er en del sjov i larmen og olie svineriet:)

• #6   3. jan 2009 Anders N, jeg tror nu heler ikke at jeg vil kalde dig for en ”Nitro fanatiker” (det er dem jeg stikker til).
    De har nemlig et problem med at el bilerne slår Nitro biler med hastighed og køretid.
    Men du har ret i at de kan være sjove hvis man har plads nok til at lame rundt på, ellers skal man holde sig fra dem.

• #7   3. jan 2009 Sauron L: Nej, nitrofanatiker er jeg bestemt ikke, jeg kører også både El og benzin:)
    Men mon ikke Kim P, eller nogle af de andre hardcore nitrogutter kommer efter dig?:-P

• #8   3. jan 2009 hvis bilen ser fornuftig ud.. og ik er helt "baldret" så er det en meget fin begynderbil..
    betydelig bedre end de fleste andre nye på markedet idag...

jeg har selv en magen til.. og købte den selv som begynder bil brugt..

og det har da godt nok udviklet sig lidt.. hehe

mvh Michael.

• #9   3. jan 2009 Ååårrrrrr hvad, det må de da godt smiley jeg køre ikke så stærkt mere, men min køretid på 1 time per 1 amph batteri kan de nok ikke klare.

• #10   3. jan 2009 vil gi michael ret nitro er ik så svært som mange gør det til.. og ville til hver tid hellere købe en brugt hyper end en ny bazooka.. smiley

• #11   3. jan 2009 Vil bestemt også holde på at du får en super bil til 1400 hvis du køber den Hyper7 PBS
    De er super holdbare og de køre super godt. og hvis den kun lige er kørt til og ikke skadet eller har mangler på nogen måde så bør du slå til.

• #12   3. jan 2009 LOL Marc P

Jeg har den regl at så længe naboerne begynder med deres plæneklippere og hva ved jeg, nogle gange før fanden får sko på.
    Så ska de ikke brokke sig over mine biler når jeg køre i haven eller ude på vejen og endtil nu har de nu heller ikke sagt noget og den dag de gør det så får de at vide de bare kan pisse ind til sig selv for så længe de selv larmer som gale før fanden får sko på så skal de ikke brokke sig over larmen fra mine biler og da slet ikke når jeg sjældent køre mere end et par tankfulde nitro eller 20 - 30 min med min MCD og de larmer i flere timer fordi deres græsplæner og hække ska være åh så fine...

De har nu aldrig været andet end ret benovet over mine biler og står og strækker hals over hækken for at se på lol.

Kommentér på:
Er en HOBAO HYPER 7 PBS en god rcbil?

Annonce