508 visninger
|
Oprettet:
Er en HOBAO HYPER 7 PBS en god rcbil? {{forumTopicSubject}}
Hej RC galleri
Jeg er blevet tilbudt en HOBAO HYPER 7 PBS, med en hyber 21 motor kun lige tilkørt!
Den står til 1400 med fjernstyring og nitro!
Er det en god bil og hvad med prisen?
På forhånd tak!
dec 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 330
men find en som ved en masse om nitro, og har kørt i mange år, og tag ham med ud og se bilen, prøv den og så kan det også være en god idé at danne sig et indtryk af sælger..
virker sælger reel, har han orden på sine sager, har han gjort bilen ordentlig ren, har han et sted hvor alle tingene står flot og man kan se de er passet godt på, så vil jeg ofte være mere tryg ved at købe, frem for ved en som hiver den ud af skabet, og hvor den bare står hulter til bulter med alt andet og der virkelig ikke er styr på noget..
men tjek komprission, få den ud og køre og se om alt virker, retter den ordentlig op osv..
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 330
http://rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2755
hvor du kan se den er blevet gjort omhyggeligt ren, og sat op på hylden hvor den står flot, og alle delene er i bokse og ligger flot..
vil jeg ofte være mere tryg frem for en som lige skal ud i garagen og se om han kan finde din bil, mellem alt hans andet skidt..
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Jeg mener lige som Frederik at man som begynder ikke skal købe brugt, og slet ikke noget der er for vildt.
Det vil du kun få problemer med, også selvom det er en god bil du køber.
Desuden skal du kun købe nitro biler hvis det er nitro biler du absolut vil ha´
Nitro biler er faktisk kun for folk der kan li´ larm og olie svineri
(det her for jeg hug for
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 4 Emner: 33 Svar: 1.667
Sauron L: Kan kun give dig ret i at man skal ville nitrobiler før det er sjovt, for det tager bare længere tid end benzin og el..
Dog vil jeg altid have min. 1 nitrovogn stående, da der nu alligevel er en del sjov i larmen og olie svineriet:)
feb 2007
De har nemlig et problem med at el bilerne slår Nitro biler med hastighed og køretid.
Men du har ret i at de kan være sjove hvis man har plads nok til at lame rundt på, ellers skal man holde sig fra dem.
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 4 Emner: 33 Svar: 1.667
Men mon ikke Kim P, eller nogle af de andre hardcore nitrogutter kommer efter dig?:-P
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 524
betydelig bedre end de fleste andre nye på markedet idag...
jeg har selv en magen til.. og købte den selv som begynder bil brugt..
og det har da godt nok udviklet sig lidt.. hehe
mvh Michael.
feb 2007
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 5 Svar: 101
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 128 RC-enheder: 10 Emner: 128 Svar: 5.159
De er super holdbare og de køre super godt. og hvis den kun lige er kørt til og ikke skadet eller har mangler på nogen måde så bør du slå til.
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 128 RC-enheder: 10 Emner: 128 Svar: 5.159
Jeg har den regl at så længe naboerne begynder med deres plæneklippere og hva ved jeg, nogle gange før fanden får sko på.
Så ska de ikke brokke sig over mine biler når jeg køre i haven eller ude på vejen og endtil nu har de nu heller ikke sagt noget og den dag de gør det så får de at vide de bare kan pisse ind til sig selv for så længe de selv larmer som gale før fanden får sko på så skal de ikke brokke sig over larmen fra mine biler og da slet ikke når jeg sjældent køre mere end et par tankfulde nitro eller 20 - 30 min med min MCD og de larmer i flere timer fordi deres græsplæner og hække ska være åh så fine...
De har nu aldrig været andet end ret benovet over mine biler og står og strækker hals over hækken for at se på lol.
Er en HOBAO HYPER 7 PBS en god rcbil?