{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Evt. opgradering af Kyosho TF5???
  • #1   7. jan 2009 Bare sørg for at have nogle ekstra drivdele i reserve smiley

Så vidt jeg husker sidder der CVD på standard, men ellers er det en god idé at have foran.

• #2   7. jan 2009 Det var for at undgå at skulle reppe for meget på bilen. Så hellere opgradere, så den kan holde lidt bedre. Hvis det altså er nødvendigt.
    Jeg er selvfølgelig godt klar over at jo større motor, jo mere slid. Men hvis jeg med fordel kan skifte til noget så den holder bedre, så gør jeg hellere det.

• #4   7. jan 2009 Mathias; De MIP aksler er da også det arveligste lort smiley - Der holder selv de almindelige kødben bedre..

Claus; Der er desværre ikke rigtigt nogle ståltandhjul, og super heavy-duty dele til onroadbiler. Men den burde holde fint som standard, og hvis uheldet er ude, må du jo så bare igang med skruetrækkeren smiley

• #6   7. jan 2009 Det er heller ikke helt det jeg leder efter, som sådan. Jeg mener; tager man en seriøs onroad bil, så er de jo som regel også lavet til at kunne holde til de heftigere BL systemer. Men min er en RTR bil. Så gætter på at der er sparet på sådan noget som trækaksler, drivlinie, osv osv. Og til andre onroad-biler findes der da også hop ups. Så derfor var jeg nysgerrig for at se om der også var til min TF-5. Eller om det overhovedet er nødvendigt. Kunne være der var andre TF-5 ejere der kunne komme med deres erfaringer smiley

• #8   7. jan 2009 Okay. Jaa, hvad ved jeg smiley Nåede kun at køre med den een gang i 5 min smiley

• #10   7. jan 2009 Jeps. Skulle bruge penge dengang. Og kom aldrig til at køre på bane, som var planen med den.

• #12   7. jan 2009 Okay. smiley

Men tilbage til topic. Er det nødvendigt at opgradere min TF5? Eller er det overhovedet muligt eller nødvendigt hvis man vil køre med 7,5T?
    Hører også meget gerne fra folk der har eller har haft TF5 og kørt med brushless.

• #13   7. jan 2009 Hvis det er muligt at få kødben til TF5´eren, så er jeg klar på det! Skal ikke bruge den til løb. Så den ekstra vægt skræmmer mig slet ikke.

• #15   8. jan 2009 Nu så jeg lige at Kyosho selv har nogle erstatnings aksler. Nogen der er i metal hele vejen. (Dem der sidder i nu, ser ud til at være af plastik ude i samlingen) Så mon ikke de uanset hvad vil holde lidt bedre? Ligner umiddelbart aluminium. Og da jeg ikke kører med nogen form for spær, hverken for og bag, så kommer der vel næppe så stort et vred på dem. Og satser på at gå ned til 9,5T BL. Originalt kører den jo med en 20T motor. Så meget mere power vil den jo så ikke få.

Kommentér på:
Evt. opgradering af Kyosho TF5???

Annonce