{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

Fysisk hjælp tl helikopter i Hjørring {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter en som vil komme til Hjørring og hjælpe mig med at komme i gang med at flyve med helikopter.
Jeg har fløjet med Lama V3 for et år siden,
men skal nu igang, både med en T-rex eller lign. helikopter, OG en simulator jeg ikke kan få helt til at virke.

Så er der en der har tid og lyst til at komme og hjælpe mig i Hjørring, betaling for ulejligheden finder vi ud af.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fysisk hjælp tl helikopter i Hjørring
  • #1   10. jan 2009 tag og gå ind på denne side, og find nogle af klubberne i nærheden

http://rc-unionen.dk/Klubber/klub.asp?Amt=nor&Klubnr=0

det vil jeg mene er det nemmeste..

har du købt en t-rex, eller vil du igang med sådan en, så tag ud og se hvad folkene i klubben der flyver heli har, og få hjælp af dem..

flyver de alle rappy vil det måske være bedre og bruge pengene på sådan en..

• #2   10. jan 2009 per - jeg har flere problemer. Jeg kan ikke få senderen ordenligt indstillet til mine simulatorspil, synes den reagerer underligt. Jeg er heller ikke så godt inde i "helikopter-termerne" endnu.
    Og en dag snart, har jeg en helikopter, der skal indstilles - rigtigt - til en begynder.
    Det er de problemer jeg har lige pt.
    Ja og så skal jeg have de to t-rex solgt, jeg har stående, dem skal jeg bare af med, så jeg kan købe noget HELT NYT jeg VED hvad er og hvordan fungerer.

• #3   11. jan 2009 Altså den skal da have gas når jeg har lært at flyve rigtigt. Men jeg regner med at skal melde mig ind i en flyveklub eller lign., så jeg er forsikret. Men ved ikke lige hvor det er jeg skal melde mig ind.

• #4   11. jan 2009 Kan godt lide at du giver udtryk for at du ikke har et klap forstand på Helier, trods det prøver du på at sælge 2 stk. til totalt overpriser for at sige det ligeud.. ens for dem begge er at nyprisen på det du sælger ligger mellem 2200 og 2500kr pr stk. altså prøver du på at sælge dem til over nyprisen, ydermere er du blevet gjort opmærksom på i dine salgstråde, at du nok lige ligger i den dyre ende, men det glider du bare af på, så det er bare stakkels ham som er ligeså intetvidende som dig selv, og går i fælden..

• #5   11. jan 2009 Xenondrengen..... skriver du alt det for at hjælpe mig?? For det er jo det tråden den handler om!! Jeg ved ikke meget - som jeg skriver om det, og det kan jeg læse du heller ikke gør, men... du kan jo forsvare dig ved, at finde mig et link, hvor du kan få sådan en helikopter inkl. gyro, servoer, motor og sender for ca. 2500kr. DET vil jeg gerne se.
    Og hvis du nu havde været opmærksom, ville du også kunne se, at begge helikoptere blev sat ned for 2 dage siden, trods en, af andre helikopterflyvere, fair pris.

• #6   12. jan 2009 Øhh jo jeg ved så noget om det jeg snakker om, men lad det nu ligge.. Nu har jeg lige igen kigget det igennem og kan altså ikke se at der er sender med til nogen af dem... Men sådan en heli du sælger ren uden noget ligger i lige omkring 1000kr og de gyroer du sælger med ligger på ca 4-500kr motor og reg. ca 500 servoer ca 4-500 og batterier kan være fra 1-400kr alt efter hvilket mærke.....

• #7   12. jan 2009 Okay... jamen er du interesseret i at købe siden du er så optaget af mine priser?
    Hvis du er det, så kom med et seriøst bud, ellers så synes jeg vi skal lade den ligge, for enige bliver vi jo nok aldrig.

• #8   12. jan 2009 Synes bare det er synd for den som hopper i fælden, fakta er jo at du kan få det hele nyt til den pris

• #9   12. jan 2009 Bare lige for god orden skyld

(link fjernet)

KX015020TA : T-REX 450XL(HDE) Kit + 420LF3200 + 25A ESC

Den heli du sælger i begge tilfælde 1050kr med motor og regulator, men dine må jo være guldbelagt

Kommentér på:
Fysisk hjælp tl helikopter i Hjørring

Annonce