{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

Jeres drømme RC enhed {{forumTopicSubject}}

Hej RCG
Jeg ved ikke om dette emne har været oppe før så jeg laver det og går til det extreme.
Hvad er jeres drømme RC enhed? Det kunne godt være et spørgsmål om hvilket chassis i ville ha, med hvilken karos og hvilken farve men det er det ikke. For som sagt fører jeg emnet til det extreme og spørger: Hvilken RC enhed er jeres drømme RC enhed? Her tænker jeg på farve, chassis, ekstra udstyr, ja kort sagt alt hvad der hører til den.

Jeg kan jo selv starte. Min drømme RC enhed er en Tamiya Scania R470 lastbil. Farven er jeg ikke helt sikker på endnu men måske noget i samme stil som den der er på billederne af lastbilen de steder man kan købe den (spørg for link). Den skulle ha alt i lys og lyd, rotorblink, lygtebomme foran både oppe og nede. Trailere skulle der også være. Hele 5 af slagsen: En 3-akslet blokvogn, en 3-akslet gardintrailer, en 2-akslet containertrailer, en 3-akslet køletrailer og en 2-akslet tanktrailer. Alle med el støtteben og lys samt evt. ekstra tilbehør. Ud over det en masse småting. Samlet pris hos den forhandler jeg har kigget hos: ca. 35500 kroner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres drømme RC enhed
Kommentér på:
Jeres drømme RC enhed

Annonce