{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken vxl er den bedste
  • #1   6. feb 2009 rustler

• #2   6. feb 2009 Der må du lige uddybe dig. Til offroad eller speedruns,. For offroad er stampede'en klart bedst. Hvor derimod så er banditten og rustleren lige gode til speedruns

• #3   6. feb 2009 Rustler

• #4   6. feb 2009 banditten er klart den med de bedste muligheder for at køre rigtigt hurtigt fra start af. ene alene pga mindre vægt ved hjælp af de kortere bærearme og aksler og mere aerodynamisk body men med mindre hjul ligger den også tættere til jorden som er vigtigt ved speedrun.
    rustleren er lidt bredere og har en del større hjul så den kan tage lidt mere grusvej og græs end banditten. og stampeden den kan køre steder hvor bandit må give tabt og rustler må kæmpe. så jeg ville tage stampede til offroad og så rustler til onroad og grus og speedrun.
    banditten den er sku fed nok, men rustleren ser bare meget federe ud. så den er den fedeste i min bog.
    mvh k

• #5   6. feb 2009 rustler vil jeg helt klart sige

• #6   6. feb 2009 tobias D smiley tror ikke en stampede er meget bedre til off-road end en rustler jaja den har en god frihøjde men skøjter rundt til alle sider og vælter af helvede til smiley så tror klart rustleren er bedre til off-road end stampeden og dækkene på stampeden har slet ikke ligeså meget greb som alias dækkene på en rustler

jeg ville klart vælge en rustlerfrem for alt da jeg syntes en bandit er tudegrim smiley og rustleren er mega nice smiley men hvis du går efter total speed er banditten nok bedre for den er mere airdynamisk end rustleren og den er smallere samt tynde fordæk smiley

• #7   6. feb 2009 og jeg tror faktisk at banditten kan nå op på 70 mph uden modificering kun mindre spurgear og større i pinion hvilket en rustler har svært ved at opnå 70 mph de fleste har målt deres rustler til 65-67 mph

Kommentér på:
Hvilken vxl er den bedste

Annonce