{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tamiya TL01
  • #1   13. feb 2009 En tl-01 er den undervogn HBX er baseret på. Dvs, at en HBX er en billigere udgave af en TL-01, støbt i de samme forme, men i større kvantitet, så prisen kan holdes på et minimum.

Så det er med andre ord en udemærket vogn, sådan en TL-01 - og hvis man skal tro på kritikerne - en smule bedre end en HBX.

• #2   13. feb 2009 oki tak jeg ved ikke så meget om den

• #3   13. feb 2009 Hva Bling har din Capslock tast sat sig fast siden du "råber" sådan?

• #4   13. feb 2009 okay Blink har du tænkt på at jage en gaffel eller det der var sjovere ned i hånden på din lillebror? en gasbrænder virker også fantastisk på små pilfingre...

Hehe godt jeg ikke har hverken små søskene eller børn de ville få SÅ mange stryg for at pille ved mine ting...

• #5   13. feb 2009 THE BLING SOCIETY. .: Arh, nu overdriver du vist lidt, forskellen er minimal, hvis den overhovedet eksisterer

• #6   13. feb 2009 Enig med Anders N. Når man nu ved HaiBoXing har overtaget tamiyas originale produktion og støbeforme skulle det da være mærkeligt om de var så meget værre.

Men nu skal jeg fortælle jer en lille hemmelighed.

Er i klar?

Der bliver solgt over 100 gange så mange HBX'er som der nogensinde er solgt TL-01'ere i danmark. Er det så så mærkeligt at flere HBX'er går i stykker end TL-01'ere. Procentvist er det nok ca det samme, men når der er 100 gange så mange HBX'er, vil der være 100 gange så mange skader.

Går det for hurtigt for jer?

En faktor er ligeledes at hvor du før gik op i det, og skulle ind i en hobbyforretning for at købe en "pro" rc fremfor en Nikko-bil, kan du nu købe dem i bilka og føtex, og utallige steder på nettet. Og da drenge ikke er kendte for at læse vejledningen, er det så så mærkeligt at det går galt indimellem?

Nej vel?

Det var lige lidt fredags-guld fra HF's gemmer. Og god weekend til jer allesammen.

Kommentér på:
tamiya TL01

Annonce