{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Casper C
Casper C
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14

Hvilken ny superhurtig EL-bil {{forumTopicSubject}}

Hvad skal jeg købe af ON-Road mærker, hvis jeg vil ha' en virkelig holdbar bil? Jeg forventer at smide en virkelig syg motor i, så den skal kunne til dette.

Hvad er den sygeste motor egentlig? En 6x1 måske ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken ny superhurtig EL-bil
  • Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    apr 2004

#1   12. maj 2004 1000 tak for svaret. Hvor køber man de der monster motorer. Er de bare super gode? Bemærker nemlig at det ikke er en modified.........hvorfor?

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    apr 2004

#2   12. maj 2004 For øvrigt kan jeg kun finde den "mission" hos RHI-HOBBY. Her koster den billigste kr.2995, så du må gerne fortælle hvor den kan købes til 1300 kr. smiley

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    apr 2004

#3   12. maj 2004 Købehavn.....Amager

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    apr 2004

#4   12. maj 2004 Er en Orion 8x1 f.eks. ikke SUPER hurtig ?

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    apr 2004

#5   12. maj 2004 Vil gerne ha' den Meget op i fart.

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    apr 2004

#6   12. maj 2004 Jeg havde tænkt på en Xray TR1 til ca. 1600 kr. Min nuværende Baja Champ fra Tamiya har ikke kunne tåle min modified 14x2 Orion motor. Gik Ok hurtigt, men jeg vil højere op. Kan en Xray holde.

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    apr 2004

#7   12. maj 2004 Rath << Ja, jeg er GAL........fart er min drøm smiley

• #8   12. maj 2004 Casper C, hvor kan du købe en X-ray til den penge ???
    Har du så mange penge at du bare kan smide 2500,- væk ? Tvivler på udstyret overlever....

• #9   12. maj 2004 Nicolai L : Tro mig, en tamiya holder absolut ikke bedre end noget anden, tværtimod! tamyia skal tunes for mange mange penge før det kommer i nærheden af en Ass, X-ray eller andre super mærker.

Casper C : det billigste du kommer på en superhurtig el-onroad bil er en Associated RC10L2/O, den er lavet til oval (O), og alm. banerace, de vejer meget lidt og er bygget til fart, Det er bla. den bil der har verdens rekorden hos el-biler. Jeg har selv en RC10L2 som har kørt Oval race og kørt topfart 97km/t og gennemsnit på 95km/T med en 12x2 Reedy ,motor, og Prodigi regulator.. og nascar karros. den er også meget billig i stumper, Når du smadre den. se mere hos Dansk hobby import.

• #10   12. maj 2004 Nicolai L : Tro mig, en tamiya holder absolut ikke bedre end noget anden, tværtimod! tamyia skal tunes for mange mange penge før det kommer i nærheden af en Ass, X-ray eller andre super mærker.

Casper C : det billigste du kommer på en superhurtig el-onroad bil er en Associated RC10L2/O, den er lavet til oval (O), og alm. banerace, de vejer meget lidt og er bygget til fart, Det er bla. den bil der har verdens rekorden hos el-biler. Jeg har selv en RC10L2 som har kørt Oval race og kørt topfart 97km/t og gennemsnit på 95km/T med en 12x2 Reedy ,motor, og Prodigi regulator.. og nascar karros. den er også meget billig i stumper, Når du smadre den. se mere hos Dansk hobby import.

• #11   12. maj 2004 En kammerat jeg har, kørte en 7-turns kulløs motor i sin X-ray, samtidig med at jeg kørte LRP Invader 9x2 i min Associated TC3, og jeg skal lige hilse og sige, at de kom ud af hullerne i en fart... Desværre var samtlige andre biler på banen, FG 1/5 ere, så der gik ikke så længe, før vi blev kørt af, da vi ville overhale FGerne i svingene.. Om vi så blev kørt af med vilje, fordi de ikke ville køres fra af el-biler, skal jeg lade være usagt, men vi havde da ikke nogen særlige probs med at fange dem... Mvh. Michael... Åhh, ja.. Det skal lige siges, at batterierne bliver RET varme når man kører 9x2 med 25 t gearing/ standard spur på en TC3... ;o)

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    apr 2004

#12   13. maj 2004 Michael F >> Sorry, Xray'en koster 2000. Det er Schumacher Mission Carbon, jeg kan få til ca. 1600 på deres egen hjemmeside i Tyskland. Ved ikke lige hvad jeg skal vælge!

Allan K >> Hvor finder jeg en Ass. RC10L2/O ? Er det den der hedder TC3 ??? Vil du tro at jeg skal ha' Carbon bil, når den skal køre så stærkt? Hvilken reedy motor er den 12x2 præcist. Lyder da vildt, at den kan køre 95 Km/t. Hvad kan en 8x2 så?

Michael B >> Er din TC3 med Carbon eller blot standard.

• #13   13. maj 2004 Det er en standard TC3 racer, men med Factory Team aksler, og composite bund...Og nej, RC 10 L2 har intet at gøre med TC3.. Det ligger lidt i navnet, ikke... Så vidt jeg husker, er L2 eren kun baghjulstrukket, og nok IKKE et hit, hvis du er nybegynder.. Mvh. Michael B

• #14   13. maj 2004 køb en dark demon, de kan holde til noget.
    jeg ved bare ikke om der er plads til en større motor i.

Kommentér på:
Hvilken ny superhurtig EL-bil

Annonce