{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Dårlig fjernstyring? {{forumTopicSubject}}

Når jeg kører med min ELbil, så kan den ikke række længere end lige op ad vejen (ca 50 meter ) vil jeg tro..
Ved ikke om det er det samme med de andre biler....
Er der barefordi det er en dårlig fjernstyring eller hva?

Senderen er den der der følger med en Savage RTR, og modtageren er en eller anden gammel acoms...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig fjernstyring?
  • #1   17. jan 2005 Ok... Glemte lige at skrive at alle batterier selvfølgelig var sprit nye.

• #2   17. jan 2005 Nogle andre forslag?

• #3   17. jan 2005 Prøv først senderen sammen med dine andre biler, hvis den eks. virker sammen med din savage er det ikke senderen!!!
    Det kan meget vel være din rx (modtager) eller dine krystaller (hvis du har andre så prøv dem), men det kan også være dine støjkondensatore der er loddet på din motor, der ikke dur mere.

Og nej det med de 2 forskellige mærker der ikke virker sammen, skal virkelig flyttes langt ud på landet... Den slags hører til hos nikko biler fra br....
    En sender er en sender og en modtager er en modtager..... Så er det ligegyldigt om det er hitec eller futaba, bare det er samme bånd, så skal de virke sammen!

• #4   17. jan 2005 Men der er bare lidt svært at få fat i en HPI modtager! smiley

Nogen der ved hvor???

• #5   17. jan 2005 Det kan godt være, men der har nok været en fejl et sted!!!
    Jeg kan fortælle dig at jeg har flere foskellige sendere (graupner, acoms, hitec, protec) og endnu flere forskellige modtagere.
    De fungere alle sammen sammen!
    Men med radio grej er der en masse små faktore der kan spille ind. Eks. må antennen ikke afkortes eller rører ved metal eller kulfiber, desuden kan nogle modtagere være mere følsomme over for støj end andre!!! Det er også meget forskelligt fra motor til motor, hvor meget støj de udsender.... Og meget meget mere...!!!

Nikolaj- har du prøvet nogle andre krystaller eller få en anden til at prøve med hans sender!
    Min holdning er stadig at det ikke behøver at være samme mærke...!!!!

• #6   17. jan 2005 Ok... Prøvet med et andet sæt krystaller i morgen... Og evt. med min anden sender.

Kommentér på:
Dårlig fjernstyring?

Annonce