395 visninger
|
Oprettet:
Dårlig fjernstyring? {{forumTopicSubject}}
Når jeg kører med min ELbil, så kan den ikke række længere end lige op ad vejen (ca 50 meter ) vil jeg tro..
Ved ikke om det er det samme med de andre biler....
Er der barefordi det er en dårlig fjernstyring eller hva?
Senderen er den der der følger med en Savage RTR, og modtageren er en eller anden gammel acoms...
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 8 Emner: 105 Svar: 1.234
okt 2004
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 15 Emner: 41 Svar: 1.467
Det kan meget vel være din rx (modtager) eller dine krystaller (hvis du har andre så prøv dem), men det kan også være dine støjkondensatore der er loddet på din motor, der ikke dur mere.
Og nej det med de 2 forskellige mærker der ikke virker sammen, skal virkelig flyttes langt ud på landet... Den slags hører til hos nikko biler fra br....
En sender er en sender og en modtager er en modtager..... Så er det ligegyldigt om det er hitec eller futaba, bare det er samme bånd, så skal de virke sammen!
okt 2004
Nogen der ved hvor???
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 15 Emner: 41 Svar: 1.467
Jeg kan fortælle dig at jeg har flere foskellige sendere (graupner, acoms, hitec, protec) og endnu flere forskellige modtagere.
De fungere alle sammen sammen!
Men med radio grej er der en masse små faktore der kan spille ind. Eks. må antennen ikke afkortes eller rører ved metal eller kulfiber, desuden kan nogle modtagere være mere følsomme over for støj end andre!!! Det er også meget forskelligt fra motor til motor, hvor meget støj de udsender.... Og meget meget mere...!!!
Nikolaj- har du prøvet nogle andre krystaller eller få en anden til at prøve med hans sender!
Min holdning er stadig at det ikke behøver at være samme mærke...!!!!
okt 2004
Dårlig fjernstyring?