{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Fejl på ny bil {{forumTopicSubject}}

Hej jeg købt for noget tid siden min Bil KYOSHO DTM 2004 hos Odense Model hobby,
det starte med at dens tank ikke var utæt så der kommer falsk luft ind og der ved køre den ikke som den skal, det så jeg fra dag 1 af, her i søndags var jeg så ude og køre i 2-3timer, og nu virker min styre savo ikke mere til mine forhjul, jeg ringer så til dem og alt han siger er at jeg kan købe noget nyt, dette kan da ikke passe der må da være garenti på dette, kan da ikke passe man skal til at bruge 600kr efter 5timer man har kørt, er der nogen af jer som har haft disse problemer også, og hvordan kom i ud af det med dem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejl på ny bil
  • #1   18. jan 2005 det med styreservoen kan ske for enhver desværre og hvis det er dig der har lavet en falj eller lignende ja så er det bare ærgeligt smiley
    det med tanken havde jeg også problemer med på min gamle Buggy men det blev hurtig ordnet da den bare var utæt ved en af de der små dyser hvr slangerne sider på

• #2   18. jan 2005 Jeg har bare kørt rundt still og roligt og nu vil den kun dreje ca 15% af hvad den kunne før, så den virker den virker bare ikke helt, ang, min tank så er det det sted den er limet sammen fra forbrikkens side fejlen er.

• #3   18. jan 2005 okay måske kan det bare være den servosaver som er drejet ovet så den har rykket sig skil det ad og tjek efter det med tanken dem fra Odense model skal sku da bare punge op med en ny tank det er sku da for ringe at sælge noget defekt

• #4   18. jan 2005 Er du sikker på du ikke bare har pillet ved trim-knappen på din fjernstyring, så???

• #5   18. jan 2005 Hehe ja 100% jeg har pillet den af og sat den til min anden bil samme problem med min savo

• #6   18. jan 2005 Jeg vil prøve det med at se inden i den savo. og ja jeg tænkt det samme ang. den tank

• #7   18. jan 2005 Der er desværre ingen der vil give garanti på RC biler, fly osv.. kan jeg nu entlig osse godt forstå.. ville du selv stille garanti på sådan een hvis du havde butik og solgte den.. En nitro bil er et stykke toptunet lejetøj... så det går i stykker.. regnede du med at du kunne køre et helt år uden fejl ?

• #8   18. jan 2005 i Danmark er der 2års garanti på alt nyt, hvis ikke skal det frem komme af varen og det gør det ikke på min, og 6mdr af dem er alle fejl som han skla bevise ikke er der ved køb og i det han ikke har haft den åben og teste kan han ikke bevise at min tank var i 100% stand, så jo den skal han hoste op med, har lige brugt 1time på at søge på nette, min savo er en anden ting da den har været brugt hårdt og han kan sige jeg har gjort noget forkert

• #9   18. jan 2005 Sopp.. Der tager du helt fejl.. der er 2 års reklametion ret.. og 6 måneders garanti.. er da helt enig med at det er dårtlig service.. men sådan er det desværre alle steder.. købte selv en helt ny CEN nitro bil som gik i stykker 2 gang jeg var ude og køre med den.. bare ærgeligt fik jeg at vide.. men se det fra deres synspunkt.. skulle de have 6 mdr garanti på en nitrobil ville det koste mere end selve bilen da det går i stykker konstant.. de er jo så osse betinget af at du OVERHOVEDET ikke må ændre eller pille ved den.. bare du næsten skal have skiftet batt så skal de gøre det...

det er surt.. men sådan er livet

• #10   19. jan 2005 Ja det er synd, at det er sådan, og jeg tror det så var sidste gang jeg købt noget via dem, jeg kan få det i tyskland og er der ingen service kan jeg ikke se hvorfor jeg skal betale 30% til 50% mere for de ting jeg køber

• #11   19. jan 2005 Nej.. Hvorfor tror du vi andre køber i Tyskland smiley

• #12   19. jan 2005 har du husket at tjekke batterierne smiley hehe ej men husk det nu hehe

• #13   19. jan 2005 Nikolaj P hehe den var sku god om jeg har checket batterierne jeg køre med 2400 mAp i den og jeg har altid 16 mere med nu det skulle ske at de alle løb tør, men jeg har haft den savo skilt af og jeg tror jeg har fået den til at virke som den skal lige nu den køre som den gjort før men nu må vi jo se efter næste race

Kommentér på:
Fejl på ny bil

Annonce