{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er den Her God?
  • #2   14. mar 2009 er det ikke den samme som den her

    http://www.rcmodels.dk/product-2531-972.php


  • #3   14. mar 2009 Det er en udemærket bil til baneræs. Husk dog den er rtr og det vil sige at den er lavet spinkel. Du skal forvente at skifte servoer og andre dele til noget bedre hurtigt. Den er ikke pro.

  • #4   14. mar 2009 Køb fra modelsport !. Der er den MEGET BILLIGERE !

  • #5   14. mar 2009 hvad skal man regne med at skifte??

  • #6   14. mar 2009 Servo'erne er noget billigt bras, men kan selfølgelig nok godt bruges. Hvis jeg var dig og havde købt bilen ville jeg spare sammen til nogle nye servo'er. Men du kan jo bare køre med std. servo'ne til de dør smiley

  • #7   14. mar 2009 hvad for nogle servoer skal købes??

  • #8   14. mar 2009 Det er en udemærket bil til baneræs. Husk dog den er rtr og det vil sige at den er lavet spinkel. Du skal forvente at skifte servoer og andre dele til noget bedre hurtigt. Den er ikke pro.

    Servo'erne er noget billigt bras, men kan selfølgelig nok godt bruges. Hvis jeg var dig og havde købt bilen ville jeg spare sammen til nogle nye servo'er. Men du kan jo bare køre med std. servo'ne til de dør smiley

    Dette er ikke helt rigtigt.
    Servoerne er fine til personer der ikke er helt klar på de pro servoer. Altså det jeg prøver at komme frem til er at std. servoerne er glimrende til begyndere, da de hurtige servoer nemmere tilter bilen hvis man ikke er vant til hurtige servoer! Hvis du derimod har erfaring ville jeg anbefale dig at købe pro modellen, så du selv samler den og lærer bilen at kende. Og det med at den er bygget simpel og spinkelt som RTR er slet ikke rigtigt! Den holder til mange tæsk som RTR! Og klarer sig udemærket på en bane.


  • #9   14. mar 2009 Vil ikke sige LAKRIDSEN imod. Jeg skrev som jeg gjorde fordi jeg regnede med at et proff kører ikke behøvede at spørge om en Hong Nor er god. Det er den, men som sagt så er der en grund til at rtr biler er så billige. Der er sparet på delene så den står så billig som muligt. Klart at man kan køre med den til det går i stykker. Min erfaring med rtr er at de går lettere i stykker, og ved den lejlighed forsøger jeg altid at købe bedre dele så den er mere holdbar.
    Som udgangspunkt er Hong nor godt!!!!! Og skal du bare bruge den på banen med lidt leg så er den helt fin.
    God fornøjelse hvis du anskaffer dig den.


  • #10   14. mar 2009 Lige mine ord Jan H. smiley

  • #11   14. mar 2009 Hey tobias
    Hvis ALLE køber biler og dele fra udlandet bliver de danske importører snydt.. jeg ville helt sikkert købe hos www.rcmodels.dk de er også altid friske på et tilbud...


  • #12   15. mar 2009 Nick K: Hvis alle køber fra england vil de danske forretninger ikke kunne overleve og demred vil det ikke være muligt at købe små stumper til billige penge, det ville jo være åndssvagt at købe 2 bærearme fra england ikke?

Kommentér på:
Er den Her God?

Annonce