{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyper 7 forhandlerer. HJÆLP MIG.
  • #1   29. mar 2009 ja ved jeg. men nu tænkte jeg danske.

• #2   29. mar 2009 hwa mangler du ??

mvh Michael.

• #3   29. mar 2009 Jeg er nu heller ikke særlig vil med at støtte en som tager op mod 50% mere for den samme vare som jeg kan få i England.

Det kan godt være at en dansk butik både skal betale moms og skatter samt har en husleje de tjene ind til. Men det retfærdigøre ikke de tager uhørt høje priser.

Så kan folk kalde mig usolidarisk fordi jeg ikke vil købe i DK når jeg kan spare penge uden for DK.

• #4   29. mar 2009 ''moller'' nu har jeg sådan set næsten lige købt for 3500 kr. ved modelsport.co.uk, men okay.

• #5   29. mar 2009 mangler ikke rigtig noget lige nu, men det er rart at have det hvis nu den skulle gå i stykker.

• #6   29. mar 2009 ved du hvad moller123456 du ved åbenbart ikke en dyt om de danske forhandlere.. den bemærkning var da det dummeste nogensinde.... broblemet er den danske moms.... så lad venligst være at dumme dig mere herinde taak

• #7   29. mar 2009 et andet problem er at de store udenlandske forhandlere kan købe kæmpe partier hjem og derved få biler/dele billigere, det kan ikke lade sig gøre i lille danmark.. og da slet ikke hvis i vælger at støtte de udenlandske forhandlere. vel eller er den for sværat forstå

• #8   29. mar 2009 det er jo ligesom op til en selv om man vælger at købe fra udlandet.

• #9   29. mar 2009 Tim det er rigtigt nok det med de udenlandske forhandlere kan købe større partier fra de forskellige producenter men hvis nu flere af de danske forhandlere ville arbejde mere sammen frem for at konkurrere med hinanden og skabe en alliance så kunne de evt købe større mængder sammen frem for små individuelle portioner.

Det tætteste vi har på en sådan alliance er Morfars som langsomt udvider med butikker rundt omkring i DK. jo større Morfars bliver jo billigere kan vi håbe på det bliver med mindre de sætter priserne op fordi de ved at folk har nemt ved at komme til dem.

Endtil det bliver billigere i DK vælger jeg at handle hvor jeg kan få de stumper jeg skal bruge til færrest penge og kortest ventetid og man kan sjældent klantre modelsport i England for at være langsom med levering eller de ikke har varene på lager.

Men sådan har vi heldig vis alle vores ret til at vælge hvor vi vil handle

• #10   30. mar 2009 Jeg bor på jorden og handler på den.. Landegrændser er noget af fortiden,internettet er opfundet, hvilket har gjort hele verden til en stor butik eller hvad nu man kan kalde det..
    Det rager mig en høst blomst om de danke går ned, det tager ikke længre tid at få stumper fra andre EU lande.. Dansk moms det hænger så ikke sammen, hvad er den engelske og tyske på kontra den danske?? ja de procenter gør ikke den forskel... Nææ det er muligt at de ikke handler stort nok ind, surt for dem...
    Der med er det ikke sagt at jeg ikke handler i DK for jo det gør jeg faktisk tit, men jeg gør det bare ikke for at støtte dem, men fordi det lige var nemmest..for jeg handler heller ikke i Rema1000 for at støtte dem, men fordi det er nemmest da det ligger 50m fra mit hus.

• #11   30. mar 2009 Nemlig Morten enig med dig

Kommentér på:
Hyper 7 forhandlerer. HJÆLP MIG.

Annonce