{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Søren Dahl P
Søren Dahl P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kickstater snoren Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har lige købt min første nitro bil, det er en Kyosho DBX og jeg har lidt problemer, med at få kickstarter snoren trukket ind igen. Nogle gode ideer... Jeg har også noget olie der hedder after run olie, som jeg ikke rigtig ved noget om, hvor skal det hældes på henne??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kickstater snoren Hjælp
  • #1   3. apr 2009 det hedder ikke kickstarter men trækstarter
    1.prøv at dreje på svinghjulet

min brors dbx's trækstarter sad også fast efter en dag men så skulle der bare drejes på svinghjulet og så virkede det igen

2. afterrunolie er noget du hælder ned i ved luftfilteret og så trækker stille i snoren 10 gange, du bruger det hvis bilen skal stå i længere tid f.eks. en uge eller længere

• #2   3. apr 2009 ellers er det fjederen der er gpet i stykker og så er det nemmer at købe en ny end at forsøge at sætte dem igen selv

• #3   3. apr 2009 hej det med snoren er fordi den fjedere der er inden i trækstarten er for sløv. og afterrun olien er til når du har kørt skal du tage til luft filter af og helde 4-5 dråber ned i gasspjællet og hvie i snoren 5-6 gange så din motor bliver smort

• #4   3. apr 2009 Ok det prøver jeg lige, tak for hjælpen.. Det er ikke sådan at være nybegynder smiley Men der kommer nok en masse spørgsmål endnu

• #5   3. apr 2009 Gå ud og køb Nitrobogen, det er en god investering, ellers risikerer du at ødelægge motoren og miste interessen med din bil på grund af småproblemer.

Kommentér på:
Kickstater snoren Hjælp

Annonce