414 visninger
|
Oprettet:
idle up {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Har lige et spørgsmål mht idle up. Hvornår går i i idle up og hvornår slår i den fra? Altså i luften eller på jorden. Når jeg skal til at rode med den knap, vil jeg gerne undgå gear damage. Så ville lige høre hvordan jeres procedure er. Og det er selvfølgelig til dem der flyver helikopter, hvis der var nogen der skulle være ii tvivl
Vh Christian
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 5 Svar: 265
sep 2007
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 47
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 5 Svar: 265
Min normal kurve hedder på gassen 0-80-90-95-100 i idle up1 har jeg så 100-95-90-95-100 og i idle2 har jeg en ren 100 kurve.
Pitch kurven hedder så i normal 40-45-50-75-100 og i begge idle up hedder den 0-25-50-75-100
Så længe gaspinden er fra midt og op, så kan jeg flippe mellem normal og idle up som jeg har lyst. Det er kun når man skal bruge negativ pitch det giver en forskel.
Det kan godt betale sig at lære sig at flyve i idle up hele tiden, så glemmer man den ikke når man skal vende helien op på hovedet en dag
sep 2007
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 47
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 5 Svar: 265
Prøv evt. at koble din motor fra og se hvordan din pitch hopper rundt når du bruger din idle up kontakt.
Du skulle gerne have 0 grader ved midt stick i både normal og idle up. I normal vil jeg tro at du har -3 grader i den ene ende og ca. 10 grader i den anden. I idle up skulle du gerne have ca. 10 i begge ender.
sep 2007
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 47
sep 2007
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 47
idle up