{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Trækstart eller roto start {{forumTopicSubject}}

Hej folkens på rc-g ville lige spørge jer hva jeres erfaringer med trækstart og rotostart er. jeg har en trækstart lige nu men den er gået i stykker 2 gange inden for kort tid. det er jeg faktisk rimelige træt af så ville høre hva jeres erfaring med rotostart samt trækstart er ??

tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trækstart eller roto start
  • #1   17. apr 2009 hehe det er til min savage så der kan man ikk lige bruge en starterbox. men j ellers ville jeg have sådan en

• #2   17. apr 2009 Så skal jeg da slette den een af dem, hvis ikke selv du magter det..

Der er fordele og ulemper ved både rotostart og trækstart..

Brug det du selv synes er bedst

Karsten

• #3   17. apr 2009 problemet er som regel det lille en vejsleje der sidder på krumtappen til trækstart og rotorstart ikke kan holde, og går i stykker, men mellem de to rotorstart, men aller bedst starterbox har prøvet dem alle og har rotorstart på den ene men bruger det kun lidt for har den lidt problemer med at starte holder det ikke men det gør starterboxen

• #4   17. apr 2009 karsten k. troede godt man måtte have 2. men jeg kan da got selv slette den ene

• #5   17. apr 2009 Hvorfor vil du have 2 ? jeg har for længst slettet den ene

Karsten

• #6   18. apr 2009 den helt eksagte grund er at. jeg troede man skkulle ind i hver enkelt forum for at se indlæg. men opdagede bag efter at alle ''slags'' indlæg kan ses på forsiden af forum hvis du forstår hvad jeg mener. og havde tænkt at alette den ene igen. men var lige i bad så fik det ikk gjort før dig... så derfor håber ikk du er blevet sur over det.....?

• #7   18. apr 2009 peter s. tak... karsten lige til mit spørgsmål. hvis du SKULLE vælge en af dem. hvilken så Roto eller Pull

• #8   18. apr 2009 Mark

Nej nej er ikke sur smiley

Jeg har kørt med Pull start længe på min Savage, men skiftede til rotostart da envejslejet i trækstarteren gik.. Der gik nu ikke længe inden det blev dårlig i min Roto, så jeg er lidt ligeglad om det er pull eller roto

Som jeg skrev længere oppe, der er fordele og ulemper ved begge..

Karsten

• #9   18. apr 2009 okay. dejligt at høre smiley blev lige helt bange for at sige noget forjert så jeg ville blive frosset haha;D... men det der er galt på min trækstart er den der lille ring inde i midten af fjederen ''spiralen'' knækkede. og det har den gjort 2 gange, og det er jeg ret træt af. så sent som idag var jeg på vej ud og køre ved en kammi hvor vi har en rimelig stor bane og køretårn og det hele. skulle jeg starte min og anden gang jeg træk knækkede den igen. så har bestilt rotostart. men hvilken holdt længst roto eller trækstart.... men det er vel ikk værre end at købe et oneway leje når det begynder at drille. eller købe et par stykker hjem så har man da lidt at lege med ;D... men på min nitro star k 4.6 engine er det ikke bare et one way leje der sidder uden på bagpladen på den aksel der. der sidder bare en løs aksel ind igennem bagpladen hvorpå akslen er en fast 12mm hex. eller 10mm er ikk helt sikker

• #10   18. apr 2009 så er rotorstart bedst men køb et extra leje for det sker altid når det går bedst, har brøvet snortræk på en bil og gør det aldrig igen, den ville ikke starte og jeg hev og sled i den til jeg blødte mellem mine to fingere, havde en starterbox til min on road men den passede ikke, så jeg købte en som jeg har brugt siden og den starter altid bilerne

• #11   18. apr 2009 ok... tak;P

• #12   18. apr 2009 Hvis ellers man primer sin motor, og der er glød på starteren, så skal der max rykkes 3 gange i snoren, så springeren motoren lige igang.. Jeg rykkede sjællent mere end 2 gange..

Karsten

Kommentér på:
Trækstart eller roto start

Annonce