663 visninger
|
Oprettet:
Tamiya GrassHopper... {{forumTopicSubject}}
Jeg er den heldige ejer af en Tamiya Grasshopper (første model) og nu har jeg de problemer at bagdækkene er slicks (de originale sandtyres :-P) og styrearmene foran er røget sig en tur endnu engang og de står ikke til at redde denne gang, og karrossen er heller ik den mest hele men kan nu godt leve med den
Men hvis der var nogle der havde noget jeg ku bruge eller vidste hvad og hvorfra jeg ku bruge det så må i meget gerne skrive..
På forhånd tak...
okt 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
Har ik nogle billeder af den endu...
For har den til at stå på et elektronikhold/modelbyggehold hvor den ik ku "køre" derfra igen :-S
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 15 Emner: 41 Svar: 1.467
EBAY min ven, det er det eneste sted du finder dele til den vogn men det er meget dyrt!!! Især hvis du vil have de originale dæk...!!!!
feb 2004
Følger: 95 Følgere: 113 RC-enheder: 34 Emner: 80 Svar: 1.675
Næh, du bør nok pensionere den gamle Grasshopper, og så anskaffe dig en nyere model bil.. Tiden og markedet er vist nærmest løbet fra de gamle Tamiyaer.. Desværre..
Mvh. Michael
okt 2004
For så kan jeg nok leve med at køre med slicks
Men kan de ik fikses fra en anden rcer???
Ligeglad hvad mønster bare noget med lidt mere guf på end dem jeg har nu
Vil ik købe en ny, men synes den er for god at pensionere, for det eneste den fejler er styrearmene for at den kan køre...
Og da den kørte kørte den PISSE godt helt utroligt..
Og er pisse sjov at køre med på lidt grus/græs ogsådan...
Nu lyder i til at vide en del om det.
Jeg fik at vide af min ven jeg købte den af at der var eftermonteret differetiale på dne er det korrekt at det ik var der fra start af?
Og er det ik bedre med spær?
sep 2004
Armene er ikke de samme på GH1 og GH2 , de ligner dog meget hinanden...
Mht. differetialet, så er det originalt og helt standart!!! Spær er ikke noget der eksisterer på rc biler, her hedder det kugle diff. (kan justeres)! Men hvad jeg ved er det ikke lavet til en grasshopper.
Der findes ikke ret mange dæk der passer på de fælge, men du kan købe nogle nye fælge (skal tilpasses i navet) i en nutidig størelse.
okt 2004
Takker for svarene
okt 2004
er der også styrearme?
og evt karos/chasis?
Hvad lyder prisen ca. på?
okt 2004
Vil ik skambyde dig..
Men sig hvad du gerne vil ha for den...
Så kan vi finde ud af noget...
sep 2004
Det var måske også en ide at du beskrev hvilken stand den er i? Så er det meget nemmere at sætte en realistisk pris på...!!!
Du må meget gerne maile pics til mig, jeg er nemlig også interresseret hvis prisen og standen hænger sammen.
Peterk@krist1s1.dk
sep 2004
okt 2004
Fik en tilbudt af indehaveren af Randers hobbyimport også uden styring og batteri, til 200 men det er et års tid tilbage og dengang var 200 MANGE penge og dengang var det sådan set også kun 200 for et par bagdæk, det er først nu jeg skal bruge styrearmene, men vil høre om han stadig har den
Tamiya GrassHopper...