531 visninger
|
Oprettet:
Ang Garanti..?? {{forumTopicSubject}}
når man køber en helt ny nitrobil og man køre efter forholdene med den rigtig nitro/luftblanding. og plejestangen så ryger kan jeg så få en ny på garantien ??
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 3
jamen hvordan skal jeg bevise det ? kan kun vise dem stemplet og det ser ud som det skalden har ik været får varm..
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Sørgeligt men sådan er det desværre
Karsten
nov 2006
Følger: 63 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 270
Det er først dit ansvar at bevise noget, efter de første 6 måneder af din reklamationsret er gået.
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Korrekt, Men en Nitrobil bliver utroligt hurtig hærget og se på, så det er hvis ikke svært for dem og sige den ikke er behandlet ordenligt..
VIlle du selv give garanti på sådan noget hvis det var din butik, og der hver dag kom nye kunder ind der aldrig har set en Nitromotor før ?
Skulle de give 6 måneder ja så ville alle biler stige sygt i pris..
Karsten
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 44 Svar: 847
hvad temp ligger den på når du kører?
hvis du kan svare det rigtige til de 2 punkter så er det ikke din fejl.
Men skal så siges, jeg har Aldrig hørt om en nitromotor som er defekt i stemplet, det plejer at være forkert håndtering af justering eller tilkøring.
apr 2004
Følger: 60 Følgere: 58 RC-enheder: 20 Emner: 7 Svar: 471
Men ofte vil butikken give en go pris på en ny eller finde en løsning som man ikke står med aben alene.
Jeg har prøvet det og resultatet var at de ville sende den ind til Kyosho, og så fiksede de den og jeg fik den retur. men havde det ikke været noget de ville dække ville det ca koste 5-800 i gebyr og fragt. så man skal virkelig vuderer sagen og tænke på om man siger sanheden
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.851
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 151
Tror ikke du skal regne med at få den dækket af garentien, men det er altid et forsøg værd at tage kontakt til forhandleren.
Og så lige et slag for de lokale hobbypusher. Tag bilen med ned i butikken og få der en snak om problemet og i finder sikkert en god løsning. Er bilen der i mod købt på nettet i udlandet er det noget rigtigt shit....
Men Held og Lykke......... c," )
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
i det sekund du sætter en skruetrækker til bilen har du fjernet alt "garanti"...
<<<
Det er altså ikke helt rigtigt, indtil felere producenter foreskriver faktisk netop at man går bilen igennem og spænder efter etc. Det samme gælder med smørelse af diff, gearkasse etc.
Men ja, det er meget svært med bevis førelsen. Der er dog producenter derude der er utrolig service mindede. Her kan jeg bl.a. nævne traxxas der er MEGET gode til at erstatte dele der ikke burde gå istykker hurtigt mv.
Ang Garanti..??