{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

had til nikko-biler {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er der så mange der har et had til nikko-biler, og siger at de ikke høre til herinde?
de er jo faktisk også bare biler med en motor. Jeg kan godt forstå at man ikke vil have de biler til 100-200kr her inde, men man kan altså ogå godt få GODE nikko-biler!
Hvis man er en nybegynder går man da ikek bare hen og køber en der kan køre 100km/t, og koster 5000kr.
Så derfor vender jeg tilbage til mit spørgsmål. hvor er der så mange der ligefrem HADER nikko-biler?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  had til nikko-biler
  • #1   12. feb 2005 nok ikke så mange gange, og er der lavet et forum kun med det? og så for at tage det op igen! smiley

• #2   12. feb 2005 nå... undskyld... prøvede bare at søge... og kunne ikke finde ret meget kun med den her diskussion! smiley

• #3   12. feb 2005 ja, den har jeg også set... men så ser man da den fra en synsvinkel der godt kan lide nikko-biler! smiley

• #4   12. feb 2005 Fordi det virker useriøst.... og ja jeg har selv nogle lorte biler herinde!

• #5   12. feb 2005 De børn der er med i denne gruppe med deres legetøj, har ingen respekt for forskælden på Rigtige RC biler og legetøj. Jeg mener absolut at deres legetøj også er RC biler men der burde være forskellige kategorier. På den måde kan man eks. give en flot stylet tin cup karater 7, men samtidig give en beskidt og ramponeret Savage karakter 2, fordi de er i hver deres kategori. For uanset hvor grim en Savage og lignene eller rigtig touring car er så bør den have højere karakter end den ondeste Nikko eller Tin cup.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #6   17. feb 2005 Jeg giver dig fuldstændig ret Anders K, man kan sagtens få nogle fede biler fra Nikko. Og ja, tror næppe at der er mange nybegyndere der starter med en 5000kroners-bil smiley

Kommentér på:
had til nikko-biler

Annonce