{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Snyd med handler her på siden. {{forumTopicSubject}}

Hej RCG. Jeg er desværre i den sitiution hvor jeg er blevet snydt i en handel her på rcg. Har prøvet at skrive det til de "højere magter" men de kunne desværre ikke gøre noget ved det med deres beføjelser.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide om det her er et enkeltstående tilfælde eller om der er andre der er blevet snydt i en handel her på siden.?
Hvis vi nu kunne få et overblik over om der var mange kunne det være at det kunne blive lavet et eller andet så det ikke ville kunne foregå.
Syntes nemlig det er synd for siden at nogle skal have lov til at ødelægge det fine ry uden nogen form for konsekvenser.

Mvh Michael B

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snyd med handler her på siden.
  • #1   8. jun 2009 Hej Michael B
    Det er sku trist at høre...
    En person som ham/hende burde blive bandlyst FOR EVER !!!!!
    Jeg har selv haft et par handler herinde.
    Men de er heldigvis gået godt!!!
    Ved ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg var blevet snydt.
    Men sandsynligvis ville jeg svine personen til her på siden!!!

Roy

• #2   8. jun 2009 Det må man desværre ikke. så risikere man selv at blive slettet smiley

• #3   8. jun 2009 Havde jeg nok alligevel !!!
    Hvis du har hans nummer eller adresse, kan du jo prøve at løse problemet den vej.
    Hvor gammel er personen?
    Hvis han er en ung knægt som bor hjemme, ville jeg prøve at finde hans forældre!!

• #4   8. jun 2009 Jeg plejer at PRØVE at undgå det ved at sikre mig jeg ved hvem de er inden jeg overfører penge til dem. Problemet er at der ikke længere er nogle muligheder med postdanmark for at sende med opkrævning. Det var dyrt ja, men man fik ikke pakken uden at betale for den, og på den måde var begge parter sikrede.

Hvis det er en knejt så ring til hans forældre, du har vel fået hans adresse og sikret dig den var rigtig inden?

• #5   8. jun 2009 Jeg købte en fg beetle af ham. Var oppe og hente den personligt. Vi aftalte af de dele der var defekte på den ville han sende til mig når han havde modtaget dem fra tyskland. Men har skrevet til ham adskillige gange og ikke fået svar. Nu har han heldighvis slettet sin profil herinde på rcg. Har både hans nummer og adr. Men der er ingen komunikation:-(

• #6   8. jun 2009 Personen er vist 29. Han slettede sin profil igår da jeg skrev på alle hans fotoalbums og salgsannoncer at han havde snydt mig. Jeg lavede også et forum hvor jeg fortalte hvem han var men fik en ordentlig opsang af admins. Men nåede da i forummet at få at vide at jeg ikke var den eneste han havde snydt. så det tog ham ikke længe at slette sin profil

• #7   8. jun 2009 Har du overvejet at tage ud at snakke med ham?, efter hvad jeg har set af billeder af ham, da han var her på RCG ser han ikke specielt farlig ud. Ellers kan jeg smide dig et link til en han tit har været ude at køre med (der lagde ihvertfald ofte nye billeder af dem på RCG), så kan du da evt. prøve at skrive til ham.

• #8   8. jun 2009 Jeg bor desværre 140 km fra ham. Og de dele han har snydt mig for svarer til 300kr. Så det er lidt langt at kører. Jeg vil bare med det her forum se om der er mange der bliver snydt herinde så man evt kunne sende det videre til admins så de måske kunne lave et eller andet på siden så det ikke sker for andre. (Et point system eller en ris/ros "kasse")

• #9   8. jun 2009 Jeg har handlet en del herinde, og er ikke blevet snydt direkte, men har dog prøvet at få en vare der ikke helt svarede til beskrivelsen, jeg tror det handler om sund fornuft, lad være med at handle med nogen der lige har opretet sin bruger, ikke har nogen enheder oprettet, og ingen venner, sørg for at få tlf. nr og navn og addresse på sælger inden du overfører nogen penge, og gem al kommunikation du har haft med vedkomede.

• #10   8. jun 2009 i dit tilfælde Michael, kunne du måske aftalle med ham, at han fik nogen af pengene nu, og resten når du fik dine stumper, det virker mest logisk og fair for mig.

• #11   8. jun 2009 Det er tankevækkende...Jeg er, heldigvis, ikke selv blevet snydt, men jeg vil da overveje tingende en ekstra gang, inden jeg handler næste gang.

• #12   8. jun 2009 jeg er blevet snydt ien byttehandel ,men det var småting .
    det var en micro t, og jeg fik afvide at der var 2 ladere og onroad hjul ,og 3 batterier. Og jeg fik 1 batt, en lader, og elt nedslidte std hjul. men sådan er det nogle gange

• #13   10. jun 2009 jeg har stadig 1000,- tilgode dem får jeg nok aldrig manden blev meldt til politiet men de gør intet, og hans nummer og profil findes ikk mere, han snød en med en båd til 1300-1600 på samme tid som mig, men han kunne heller ikk få fat i manden, og han var 20 år og lød "flink" i telefonen

• #14   10. jun 2009 Det er simpelthen ærgeligt at sådan noget kan forgå her på Rcg.

• #15   10. jun 2009 ja men der er mange der er kolde og strisserne gør jo ikk noget

• #16   10. jun 2009 selvtægt er vejen frem:)

• #17   10. jun 2009 det var faktisk en god ide, igesom på qxl og lign, man skal dog på en eller anden måde kun kune give point hvis man rentfaktisk har handlet sammen

Kommentér på:
Snyd med handler her på siden.

Annonce