{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

ansmann's nye biler {{forumTopicSubject}}

heej jeg går ud fra at der er nogle af jer som har set de nye ansmann offroad biler. tror i at de er noget værd? det ligner rigtig meget t4 og b4 syntes jeg. og jeg har en smule affaringer med ansmann royal flash og den synes jeg er rigtig god kvalitet og sjov at køre med.

men tror i at de to biler her er noget værd?
(link fjernet)

(link fjernet)

overvejer at købe en af dem og smide noget billigt bl i (ezrun) og køre lidt med det for sjov.

kom med meningen om bilerne og hvis i har prøvet dem vil jeg gerne have lidt af vide om hvordan de kørte (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ansmann's nye biler
  • #1   10. jun 2009 jeg tror du for hvad du betaler for, der er en grund til de andre er dyre..

    så ønsker du en bil til den pris så er den sikkert lige så god som andre biler i samme prisklasse


  • #2   10. jun 2009 morten

    det med at man får hva man betaler for. har jeg hørt før og jeg synes det er det værste pis jeg har hørt. min royal flash holde bedre end min kyosho lazer og jeg har kun købt få reservedele til flashen hvorimod jeg købte næsten 3 ekstra biler til reservedele til min kyosho lazer zx-5.

    kom med en mening om hva i synes om dem (:


  • #3   10. jun 2009 Jamen skønt nok du synes det er noget pis... Det synes jeg bestemt ikke.. Nu kan man ikke vudere en bil ud fra hvor mange reservedele du bruger.. Med mindre det er det eneste og vigtigste punkt på din liste...

    Noget andet er kan du ikke tåle at høre min mening så lad være med at slå det op.. elller skriv at kun dem der mener det du gerne vil høre må skrive..
    Jeg har intet negativt sagt andet end man tit for hvad man betaler for, så øsnker du at bruge ca 900.- på den så er den sikkert lige så god som andre til den pris..
    Jeg har set andre anssmann biler på vores bane og de køre da oki, men de kan sku på ingen måde hamle op med en dyr kyosho-hongnor Losi eller hvad nu, men derfor kan man sku sagtens have det sjovt med den, men til den seriøse der kører løb er og bliver det sku ikke godt nok..


  • #5   10. jun 2009 det var ikk din mening du skrev jo du skrev på en måde et ordsprog. og hvis du læser hva jeg skriver skal den kun køres med for sjov.

  • #6   10. jun 2009 (link fjernet)



  • #7   10. jun 2009 Hej blander mig lige lidt i dette emne da jeg kører med ANSMANN X-PRO buggyen til konkurrencebrug jeg har tidligere kørt B4 i 2 løb og skiftede så over til X-PRO den kører meget som B4 men styrer efter min mening bedre end B4 så køb du bare ANSMANN de er meget fine til prisen.

  • #8   10. jun 2009 jesper s

    tusinde tak for svaret. syntes ogs den minder meget om en b4 (: men jeg har altid gerne ville prøve en t4 så tror jeg køber xt-pro modellen. ps kender du nogen som køre med sådan en? (:


  • #9   10. jun 2009 søren

    og du sender det link fordi? (:


  • #10   10. jun 2009 ville bare vise dig den vis du synes den er fed smiley

  • #11   10. jun 2009 søren

    hehe har skam kigget på den men det bliver xt-pro og så med ezrun brushless i den (:


Kommentér på:
ansmann's nye biler

Annonce