{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Tilbud/Udsalg hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hej RC galleri

Jeg har gjort en del overvejelser mht. køb af en RC bil, overvejer følgende, har dog ikke besluttet mig for, hvilket en af dem det skal være:

Traxxas T-max 3.3
Traxxas Revo 3.3
HPI Savage X4.6 eller med reverse
HPI Hellfire
HPI Trophy 3.5

Hvornår tror I, der er tilbud eller udsalg på ovenstående biler? det er lige gyldigt om købet skal være i dk eller modelsport.co.uk, bare det er billigt?

PS: Jeg er ny og har aldrig haft en RC før, så råd, hvad angår valg af ovenstående biler ønskes. Vil gerne kører på grus/asfalt/græs

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbud/Udsalg hvornår?
  • #1   15. jun 2009 en savage er efter min mening røv kedelig på flade områder.. der skal virker hårdt terræn til før den er sjov (tilgengæld er den så os vild sjov...)

    Det samme gælder revo og t-max.

    Det er uden tvivl mange der vil modsige mig nu, men det er min mening.

    Hellfire og trophy er langt bedre/sjovere til flade områder.


  • #2   15. jun 2009 dvs. det er enten eller mht. område valg.

  • #3   15. jun 2009 har ik prøvet nogen af dem men ville tage hellfire pga den er mega fræk :'D

  • #4   15. jun 2009 En savage kan sagtens bruges på et fladt område, personligt syntes jeg bare det blir kedeligt, da den er lavet til hård kørsel, store hop osv.

    En hellfire eller trophy deriomd er ikke heltså gode i hårdt terræn, men kan sagtens bruges de gængse steder folk oftest kører. Derfor ville jeg personligt vælge en af dem, eller i det hele taget stadium truck typen da det giver lidt mere speed på de flade områder.

    Men overvrj nu meget kraftigt hvad du køber. Har 4 kammerater der alle væltede ud og købte nitro. nu, få måneder senere vil de alle sammen over på el, da de er trætte af konstant at skulle justere osv.

    Køber du nitro, er nitro bogen et must. Den hjælper dig rigtigt godt igang.


  • #5   15. jun 2009 det er lyden der gøre at jeg vil have nitro, har hørt at det skulle justeres en del, håber ikke at jeg bliver irrerteret i længden smiley

    Store hop er ikke noget for mig, den skal kører på grus, med drift på grus eller grus bane er nok at foretrække, fremfor hop og den slags.


  • #6   15. jun 2009 så vil jeg anbefale dig at gå efter stadium truck typen. Der har oftest langt bedre køreegenskaber end MT.
    Af dem du har nævnt er hellfire og trophy at foretrække (hellfire er dog udgået...)

    ta evt et kig på diverse buggys. der er et hav af muligheder :o)


  • #7   15. jun 2009 ja ok revoen er ikke helt hen i vejret, den ligger en del tættere på jorden end "normale" munstertrucks.

  • #8   15. jun 2009 Hellfire er da vist ikke helt udgået. Den kan få´s som KIT.

    Jeg har haft savage, suveræn til bashing men kedelig til race.
    Nu har jeg bla. Hellfire og det er klart en af de federe truggyer. Jeg er godt tilfreds med min, får den dog ikke brugt ret meget da jeg tester en ny bil at PT.

    Revo og T-maxx er nogle tumlinger der gerne vil være monstertrucks men ikke helt er det. Banekørsel med en Revo har ikke imponeret mig.

    //Dan


  • #9   15. jun 2009 Jeg så bare den står som "discontinued" på HPIs hjemmeside. den kan stadigt købes ja, tror bare ikke de produceres mere.
    Men tvivler nu på det giver problemer. Ville bare nævne det :o)


  • #10   15. jun 2009 Tja jeg kan ikke vejlede dig mellem bilene. Men alligevel vil jeg sku åbne munden :O)

    At du vil have Nitro klogt valg og forstår jeg sku godt, der er bare lidt mere mand over det end el... Kan det drille ja for pokker, det kan en knallert også eller en el bil.. Skal man altid skrue nææ men det bedre motor du har, det mindre skruer man også og mange RTR biler har ikke verdens beste motor, sådan er det jo. Men sætter man sig ordenligt ind i det og for det lært så er det sku ikke særligt svært. og tager få min eller sek.

    Du vil gerne have til grus og bane?? men ingen hop?? De fleste baner for flere og flere hop da det er noget af det fedeste, jeg kan nærmest ikke få nok hop hehe og jeg køre kun på baner.. Jeg vil foreslå dig en truggy fra fek.s HN x1 crt RTR her for du en bil der kan holde til noget og samtidigt kan bruges på en bane på en lidt mere seriøs måde.. HN fåes også i en pro version men prisen er en noget anden men mange af delene er de samme, den største forskel ligger i typer af matrialer på en masse enkelt dele for udsendet er det samme...

    Eks. på hvorfor baner med hop er fede...

    http://www.youtube.com/watch?v=Ese1tdZ0i4A






  • #11   16. jun 2009 Hellfire - Genial bil. Masser af kraft. God opbygning, Og rigtig sjov i en grusgrav :))


  • #12   16. jun 2009 Tak for det mange gode indlæg, jeg må ærlig indrømme, at jeg heller lidt mere til Traxxas T-max og revo end Savage, tror at det er mest prisen der bliver afgørende, begge Traxxas modeller er med el-start, hvilket jeg tor vil være lidt let til at starte med.

    mht. hop/bashing er ikke noget jeg foretrækker, men at der er hop på en bane eller grus vej er helt fint, jeg vil ikke kører udelukkende bashing.

    Jeg må vente på et godt tilbud/udsalg...


Kommentér på:
Tilbud/Udsalg hvornår?

Annonce