{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Århus Offroad. Havnen. Søndag!!! {{forumTopicSubject}}

Okay! Så skal der lige samles sammen. Der var en masse entusiasme omkring at mødes nogle stykker, så jeg vil lige samle sammen og skære lidt igennem inden det løber ud i sandet igen.

Århus havn Søndag d. 21 Juni kan vi mødes og tøffe lidt omrking og køre ind i hinanden. Alt og alle er velkomne ligegyldigt om man har nitro, el eller benzin.
Jeg har aldig været på stedet, men ligeomkring her:
http://findvej.dk/?latitude=56.14397&longitude=10.23364&zoom=15&maptype=2 burde kunne bruges.
Jeg kan forstå der er nogle der kører dernede en gang imellem, og de kan da lige fortælle hvor der er bedst.

Jeg forestiller mig vi kan mødes omkring klokken 13:00, for så har folk en chance for at få lidt frokost, og så har vi hele eftermiddagen til at sniffe hinandens udstødningsgasser.

Tag gerne ting med til at lade batterier med, og ting vi kan bruge til at bygge noget bane med, hvis man har sådan noget. Det kan være kegler, frisbees eller kærestens/konens overflødige sko.

Jeg, for mit vedkommende, tager både mit almindelige digicam med til noget film, og tager også mit spejlrefleks med for at se om jeg kan få nogle gode action billeder.

Jeg håber der vil være lidt tilslutning, og at vejrudsigten holder da den lover tørt vejr på søndag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Århus Offroad. Havnen. Søndag!!!
Kommentér på:
Århus Offroad. Havnen. Søndag!!!

Annonce