{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

kasper h
kasper h
Tilmeldt:
10. dec 2008
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 132

Min bil undre mig. {{forumTopicSubject}}


jeg har en traxxas revo 3,3. Jeg prøvede at få den til at kører hele vinteren, og fik den ikke til at køre ordenligt, og til sidst kunne jeg slet ikke starte den, hverken inden eller udenfor.

Så bestiller jeg en ny motor, og idag skulle jeg lige prøve og starte den for sjov, den har stået stille i 5 md med nitro i, jeg tømte nitro af, og nyt på, og satte ez starten på, 20 sek senere starter den..

Hvad fanden sker der, jeg tror den tager så meget pis på mig..

nå men efter 5 min køretid var den oppe på ca 130 grader, den blev også varm de sidste gange jeg fik kørt med den, og det gør den åbenbart stadig, men jeg må vel prøve endnu engang om jeg kan justere mig ud af det.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min bil undre mig.
Kommentér på:
Min bil undre mig.

Annonce