{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  længere på en tank nitro...
  • #2   12. jul 2009 se det er jo bare lige sådan et super svar jeg virkelig kan bruge til noget.... lad vær med at svar, hvis det af den standart.

  • #3   12. jul 2009 Der sker ikke noget ved en ekstra tank eller en større tank, hvis du kan lave sådan noget..
    Bare husk at den bruger udstønings gassen til at skabe lidt ekstra tryk med, så du er nød til at lave så den har tryk på...

    Fin instille ja jo hvis den køre for fed nu så vil det selvfølgelig hjælpe køre du den derimod for mager nu så vil det ikke hjælpe, Nu ved jeg jo ikke hvordan den er justeret så svært spørgsmål, men jeg mener at man altid skal sørge for at den er justeret korrekt...
    Man kan køre den mere mager med vilje for at få lidt mere køre tid, men slidet på motoren stiger også...


  • #4   12. jul 2009 http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7629

    at motoren er justeret rigtig er selvfølgelig en betingelse for at
    du kan køre langt på en tank, men udstødning og kobling har også indflydelse


  • #5   12. jul 2009 Nu ved jeg ikke om bilen skal være "race-lovlig" eller om det bare er for sjov, men skal den være race-lovlig og du ikke vil skifte motor, så sæt mindre venturi i motoren og eventuelt udstyr bilen med en Exhaust Gas Cooler på udstødnings-gas-tryk-slangen der går op til tanken.
    Denne nedsætter temperaturen på nitroen. Men det kan også være en ulempe (vil nogen mene) da tanken normalt udvider sig når den bliver varm og gør plads til mere nitro. Men kigger man på toppen af EM, så kører de med Exhaust Gas Cooler, så der må være noget godt ved det.

    Og så skal du selvfølgelig sørge for at du næsten når op til grænsen af hvor meget nitro du kan have på en tankfuld. Fx så på Hong Nor X2 truggyen er der fra standard monteret en lille prop i tanken, der fjerner cirka 10-20 ml nitro. Denne kan tages ud, og med den rigtige længde slanger, så har man præcis så meget nitro med som man må have.

    Ellers så er der visse motorer der kører længere på en tank end andre, så her ville der være lidt at hente. Jeg er fx blevet fortalt at motorer med turborør kører længere på en tank, end med standardrør. Jeg har dog aldrig haft en motor med turborør, så det ved jeg ikke om det passer.
    Men jeg har hørt om Mugen Ninja motorer der kan køre mellem 14-15 minutter på en tank. (Mener at Mikael Pålssons motor kan køre 14 minutter, og Simon Boklund sprang den sidste tankning over til Hansa Cup i Bistensee i truggyfinalen, så der har han kørt omkring 15 minutter på en tank).

    Hvis den ikke behøver være race-lovlig, så sæt en større tank i. Du kunne fx sætte en truggy-tank i, da de er på 150 ml i stedet for 125 ml som er standard i buggyerne (hvis du altså kører buggy).


  • #6   12. jul 2009 tak for de brugbare svar denne gang. jeg køre ikke race med den og er bare træt af at køre små 10 min og så skal tanke igen....

    såååå mon ikke jeg skal ud og have en 150 ml tank nu..... smiley


Kommentér på:
længere på en tank nitro...

Annonce