{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.624 visninger | Oprettet:

Savage Flux HP spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej alle på RCGalleri.dk.
Jeg har lige oprettet mig som bruger her på siden, så jeg er derfor temmelig ny smiley
Lige lidt om min RC erfaring: Jeg har som lille altid elsket at køre med fjernstyrede biler (købt i legetøjsbutikker - derfor ikke de mest avancerede egenskaber). Da jeg var i Ungarn for et par år siden, købte jeg så en fjernstyret båd, som jeg har haft meget glæde af. Få år senere købte jeg så nogle fjernstyrede helikoptere, som jeg stadig har endnu. Disse flyver jeg med temmelig ofte. Nu er jeg så 15 år og vil rigtig gerne have en ordentlig fjernstyret bil. Jeg har kigget meget på Savage Flux HPen, fordi den ser enorm fed ud. Jeg har bare lige et par spørgsmål:
1) Jeg skal til USA her i oktober måned, så ville det ikke være oplagt at købe den dér? Eller er der ulemper/fordele ved at købe den i USA? Er den amerikanske udgave identisk med den europæiske?
2) Hvad skal jeg bruge for at få den til at køre 100km/t?
3) Hvor hurtigt kan den køre med udstyret, som er inkluderet i pakken?
4) Er den meget svær for en "nybegynder"? Jeg er jo ikke fuldkommen ny til RC ting, men jeg har aldrig haft så avanceret en bil før.
5) Skal den veligeholdes?

Er der ellers andre ting, som jeg skal overveje eller være opmærksom på, inden jeg begiver mig ud for at købe en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savage Flux HP spørgsmål
Kommentér på:
Savage Flux HP spørgsmål

Annonce