{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Hjælp til opgradering af e-revo ! {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg ønsker at købe alu-dele til min nyindkøbte e-revo.
Hvad ville i starte med at opgradere og hvor ville i købe det delene ?

Jeg ønsker også gerne at sætte FG onroad dæk på den, tror i dette kan lade sig gøre? Hvilken "hex" bruger en fg ? og kan min e-revo laves om så den har samme "hex"?

Min E-revo bliver opgaderet med et sæt Ezrun 150a \ 2350 kv motor, så dette skulle gerne gøre at den kan trække disse storer dæk, tror i resten af bilen kan klare den slags dæk ?

På forhånd tak.

PS. hvis i skulle finde en god hjemmeside, hvor man kan købe alu\opgraderinger til en e-revo må i gerne smide et link på denne tråd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til opgradering af e-revo !
  • #1   25. jul 2009 Tror at FG hjul bliver for tunge til den, men du kan jo prøve og veje dem og selv bedømme det. En FG bruger firkantmedbringer til hjulene, det burde kunne lade sig gøre at få lavet dem om så de kan monteres på.

    Her kan du finde en masse aluopgraderinger, jeg personligt holder mig dog til de blødere og lettere reservedele, da alu er tungt og kan ikke give sig ved stød.

    (link fjernet)



  • #2   25. jul 2009 hvis du har planer om at bruge din bil, så hold dig væk fra alu, det er kun bling, og du flytter brud punktet et andet sted på bilen ved sammenstød, dvs, den går mere i stykker end nødvendigt, men det må du selvføleligt selv om smiley

  • #3   25. jul 2009 det ville dog være en god ide at opgradere træk aksler til nogle stål dog-bones da standart akslerne sutter,

  • #4   25. jul 2009 Fed nok ide med fg hjul, men det kræver nok nogle modificeringer før det kan lade sig gøre. Du skal nok have Traxxas' CVD stål aksler både fra gearkasse og fra differne. Derudover skal gearkasse og diffene nok også opgraderes til ståltandhjul hvis de skal holde til den ekstra vægt.

  • #5   26. jul 2009 Differne på en E-Revo er med metaltandhjul fra starten og Traxxas CVD stål aksler kan ikke klare kræfterne fra et Brushless system, så er det bedre og billigere at opgradere til akslerne fra Summit, eller have nogle ekstra std aksler liggende, de koster ikke mange basseører.

  • #6   26. jul 2009 Som de andre siger, så drop alu, med mindre du vil have dig en "show-bil". Selvfølgelig kan enkelte dele skiftes til alu. Men ikke dem som skal tage imod tæsk.
    Men hvis du ikke har det, så overvej at smide et sway bar kit på bilen. Det gør så meget for styreegenskaberne.


  • #7   27. jul 2009 Tak alle sammen. Jeg arbejder videre med de onroad dæk. Håber at finde en løsning.

Kommentér på:
Hjælp til opgradering af e-revo !

Annonce