{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.981 visninger | Oprettet:

Morten H
Morten H
Tilmeldt:
16. jan 2005
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 37

Understyring / overstyring {{forumTopicSubject}}

Hvordan påvirker affjedringens hårhed under- og overstyring på en onroad bil?

Er der nogle gode danske steder hvor man kan læseom gode råd for optimering af en el-onroad bil? Jeg er ikke så god til enelsk - så helst dansk.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Understyring / overstyring
  • #1   26. feb 2005 www.hrcr.dk har da nogle gode fif kig lidt på siden mener helt klart at der står noget om opsætning

  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 37
    #2   27. feb 2005 Tak Troels - der står deaværre ikke noget om lige det jeg søger.

    Come on - der må være flere der kan hjælpe.


  • #3   27. feb 2005 Man kan sige at jo hårdere bilen er jo mindre krænger den i svingene, som betyder højere svinghastighed, men også lidt mindre traction i forhold til en lidt blødere opsætning. Det kommer meget and på banen og din køre stil hvordan du skal sætte din bil op. For midt vedkommende kan jeg best lige en lidt hårdere opsætning, da man har bedre føling med bilen.

Kommentér på:
Understyring / overstyring

Annonce