{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.366 visninger | Oprettet:

Hvornår må man købe flybrændstof ? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg har haft en ny flyver stående i nogle år som jeg efterhånden godt kunne tænke mig at se i luften. Da jeg bor på landet med marker omkring, ville jeg gerne købe noget brændstof og så flyve herude. Hvad kræves for at købe brændstoffet ?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår må man købe flybrændstof ?
  • #1   15. aug 2009 Du må købe brændstof når du vil?

• #2   15. aug 2009 lol, hvorfor tror alle vi lever i en eller anden politistat, du kan da købe det når du har pengene til det:)

• #3   15. aug 2009 For nogle år siden kunne jeg ikke bare købe brændstof, der skulle man have diverse medlemsskaber, det er derfor jeg spørger (:

• #4   15. aug 2009 Hvis ikke du køber det fredag kl. 9.37, kommer der en flok betjente og slår dig 8 gange med deres stav, mens du ligger ned:-P

• #5   15. aug 2009 ja det var der også en forhandler der forsøgte at bilde mig ind en gang, men det passer altså kke du går bare ind og køber det, man kan også selv blande det, det består af træsprit og resin olie, tror dog ikke du kan købe det pr postordre, pg.a farligt gods eller noget:)

• #6   15. aug 2009 hehe anders det var bare for vildt at tæve på folk der passivt sider ned, det er ikke bare moralsk forkasteligt men også ulovligt , jeg skammer mig virkeligt over danmark lige nu

• #7   15. aug 2009 Han har faktisk ret i noget af det han skriver..

Det er kun hvis man blander selv det kræver tilladelse, men det er der ikke mange der gider mere..

læs feks her

http://www.modelflyvning.dk/foreningsinfo/metanol-ordning.aspx

Karsten

• #8   15. aug 2009 Nicolai L

Husk og læs og forstå BL 9.4 inden du flyver, og tjek du overholder alle punkter, ellers kan det gå grudeligt galt..

http://www.modelflyvning.dk/foreningsinfo/luftfartsloven-bl-94.aspx

Karsten

• #9   15. aug 2009 Lars S: Tja, så kan de og mange af de andre autonome vel lære at få lidt respekt for autoriteterne..

• #10   15. aug 2009 Nitro ka godt bestilles online, jeg ved at moffes sender. Men der er et farligt gods gebyr.

Lars S
    De var da selv ude om det, jeg har ikk den mindste sympati for de møgunger der ikk ka opføre sig ordenligt. De slag var fortjent.

• #11   15. aug 2009 så fatter i intet af at leve i et frit samfund, man har ret til at demonstrere i det her land, og det handler ikke om at respektere autoriteter vi lever ikke i en politistat , men det kommer vi snart til hvis dem der skal passe på os for lov til at te sig på den måde, og at sige at fredelige demonstranter der udviser den mildeste form for protest selv var ude om det, er bare lavt, vi skal ikke bukke os for autoriteter men udfodtre dem når de gør noget forkært ellers hedder det tyranni føj en fascistisk holding at have

• #12   15. aug 2009 Ja, jeg er nu enig med Claus, det var vel også bare et spørgsmål om tid før de var begyndt at sætte ild til ting, og kaste med brosten. Og er man utilfreds med det der sker, må man jo som alle andre normale mennesker, sætte sit kryds et andet sted når der er valg.
    I øvrigt bryder de jo loven, i og med, at de forhindrer politiet i at gøre deres arbejde.

• #13   15. aug 2009 Lars S: faktisk mener over halvdelen af befolkningen at rydningen var iorden..
    (link fjernet)

• #14   15. aug 2009 og derfor skammer jeg mig over at være dansker lige nu,

og næste gang vi fredelige pædagoger er ude at demonstrere for bedre løn, skal vi også have tærsk, eller når skraldemænd i Jylland laver en blokade fordi de vil have bedre arbejdes forhold skal de også have brutale tærsk? eller er det kun de autonome? som det her ikke var, fordi hvis det kun er en bestemt gruppe af folk pg.a deres politiske holdning så er det både fascisme, hate crime og tyranni

• #15   15. aug 2009 Der er i mine øjne stor forskel på at blokere en politiaktion, og på at demonstrere for bedre løn/arbejdsvilkår..

• #16   15. aug 2009 det handler ikke om det, det handler om et skred hos politiet, du kan ikke overbevise mig om at det er i orden at slå en kvinde eller hvem som helst der sider ned, med en blyknippel uansæt hvad,

• #17   15. aug 2009 "man har ret til at demonstrere i det her land" Ja, men der skal stadig søges om en tilladelse til det, En tilladelse der til en del demonstrationer under rydningen slet ikke blev søgt.

• #18   15. aug 2009 hvis man skal søge en tilladelse så betyder det at det er noget der er ulovligt, som man så skal søge tilladelse til at gøre, den går ikke i et demokrati de kan også lave en lov om at det er lovligt at grille babyer men du får ikke mig til at overholde den lov, jeg flytter fandeme til Sverige hvis den her regering bliver genvalgt

• #19   15. aug 2009 og det giver ikke ret til politi brutalitet hvis vi tillader det i et retssamfund så kan ingen vide sig sikre, de kunne have brugt tåre gas eller vandkanoner det der var ren brutalitet og de betjene der var med til det, burde skamme sig og nu er jeg færdig med den her diskussion, får vil ikke redes fra slagteren de følger bare det forreste får baah baah, jeg føller jeg lever i twilight zone

• #20   15. aug 2009 Kan i ikke føre diskussionen i et andet forum

• #21   15. aug 2009 Er enig med Anders i det med forskellen på at demonstrere/protestere mod for lidt i løn og goder på sit job og hindre politiet i at gøre deres arbejde. Jeg siger er man dum nok til at hindre politiet i deres arbejde ja så må de jo tag de knubs de får ud af det UDEN at hyle over det...

Jeg så godt hende den pige som fik en del slag mens hun sad og lå ned på jorderen samt de slag hun fik efter hun var på vej væk hvor hun sank sammen, det at hun sank sammen er jo højst muligt fordi hun fik pusten slået ud af sig og næppe pga. smerte... Nej hun fik hva hun fortjente og det samme gjorde alle de andre som fik slag. Så ka de lærer det!!!

Man kan demonstrer for ting hvis man vil MEN man ska holde sig UDEN for det område hvor politiet arbejder og kommer de og siger man ska gå væk ja så ska man IKKE stille spørgsmål ved den besked som ordensmagten har udstedet man ska bare makke ret. Det ville gøre tingne en del nemmere for politiet i at passe deres job og det ville gå hurtigere og der ville næppe blive disse voldsomme sammenstød som der forgår HVER gang politiet prøver at udføre det de er ansat til.

• #22   16. aug 2009 får hvad hun fortjener? for en uselvisk handling i et forsøg på at hjælpe nogle andre som nu bliver sendt tilbage til et land i krig, som vi har været med til at bombe tilbage til stenalderen for at globalisterne kunne stjæle deres olie og sælge den til os til overpris? i er helt væk alle sammen og karma skal nok indhente jer

• #23   16. aug 2009 Mon ikke i skulle tage jeres diskution et andet sted hen som Nicolai allerede har for¨slået jer...

Hva mener i selv det har med flybrændstof og gøre ?

Karsten

• #24   16. aug 2009 enig med karsten..

de fleste forhandlere sælger gerne uden tilladelse.. men der er nogle som ikke vil sælge medmindre du er i klub og de ved at du ska bruge det til modelfly..

det har jeg selv oplevet.. men de fleste er sgu ligeglade. ska det være efter bogen må du uden tilladelse max ha 1 liter stående på din bobæl.

Kommentér på:
Hvornår må man købe flybrændstof ?

Annonce