{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

bedste drifter og hvorfor?... {{forumTopicSubject}}

skal ud og købe ny drifter, hvilken af nedenstående ville du vælge og hvorfor? (er mest selv til yoko - men der er reservedelene dyre) - lav gerne din egen top4 smiley

Tamiya TB Evolution V (#58371)
Yokomo Drift Master Limited Edition II (#DP-DP3)
Kyosho TF-5TF-5 SHAFT DRIVE (#30021)
HPI PRO-D Spec R (#30904)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedste drifter og hvorfor?...
  • #1   24. aug 2009 Som du jo allerede ved så er det 90% kører og 10% bil smiley
    Så om det er en dyr eller billig 4WD 1:10 bil er sådan set rimelig ligemeget.

Men skulle jeg banke en liste sammen så vil det ikke være pga. dens køreegenskaber, men prismæssigt og om det er muligt at få reservedele til den.

Øverst på listen
    <b>HBX</b> Ja, utroligt nok fordi den er røvbillig og reservedele kan skaffes til næsten ingen penge. Problemet ved dem er så bare at de også har brug for en del reservedele. Specielt omkring drivlinien.

Derefter er det en <b>TT01</b>. Og det er selvfølgelig af samme grund som HBX. Dog føles TT01 for meget som en gang lego med meget store dele som skal skiftes ud.

<b>TA05</b>
    Ganske fin bil med rigtigt mange indstillingsmuligheder (hvilket HBX og TT01 mangler) Larmer langt mindre end de fleste kadan-biler.

<b>Yokomo MR-4TC SD</b>
    En god bil med de rigtige indstillingsmuligheder. Men meget svær at finde reservedele til på kort tid da de skal findes i udlandet.

Og på trods af at jeg har nævnt HBX og TT01 så vil jeg stadig ikke selv køre med dem smiley

• #2   24. aug 2009 var ikke interesseret i en standardtekst, men 1st hand.

og nej, det er ikke ligemeget hvilken bil man kører, bare den har 4wd.

• #3   24. aug 2009 jeg kører med en T.O,P Scythe og den drifter ganske fint, MEN det har sku ikke meget at sige hvilken bil man har, for er der drifdæk på så kan bilen drifte.
    køb den bil du syntes er fedest, men kig også lidt efter stumper.

• #4   24. aug 2009 Avid smiley "no comment to the rest"

• #5   24. aug 2009 bestemt en fed bil, men synes at kardan er lidt mere responsive, derfor jeg gerne vil have sådan en igen (savner min MR4-TC SD SSG SPECIAL)

har du da en avid for meget? smiley

• #6   24. aug 2009 Holder med Mickey, Avid er sku en kanon drifter, mange indstillings muligheder og nem og få dele til smiley

• #7   24. aug 2009 Nu har jeg ikke rigtig set en timaya endnu, men sådan en hbx er altså lidt noget knald :-S Min coolfire er ihvertfald ikke bedste bedste kvalitet. Den smider tit de små splitter i akslerne, og her den anden dag, knækkede den endda en aksel :-S

Kommentér på:
bedste drifter og hvorfor?...

Annonce