{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

ezrun 150a esc {{forumTopicSubject}}

Heej kan en ezrun 150a esc godt køre med en mamba monster på 2200 kv med 4 cells lipo eller køre den lige så stærkt som den der følger med i ezrun sættet.. hvis den ikke gør bliver motor og esc så varmt med mamba monster 4s lipo?. lige et spørgsmål mere vil det være godt og sætte køleren fra ezrun motoren på mamba monster motoren eller er der en anden der er bedre?..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ezrun 150a esc
  • #1   26. aug 2009 Angående køler på motoren kan du sagtens bruge den fra Ezrun sættet.
    Den skulle være pænt god.
    Med hensyn til resten, ved jeg ikke en skid om det smiley

• #2   26. aug 2009 der er en her fra som har en 150 A på min mamba.
    Nu er der de der køreripper, på mamba, SÅ du skal op i nr støre motore, Vis den vis den passer.
    Men tror næsten at den store hobbywing på 2000 kv, Kan have en støre gering, Også køre hurtiger.

Har ikke prøvet nogle af motorne, Kun den lille hobbywing, Og var ikke indponeret.

• #3   26. aug 2009 Jeg kender ikke noget til mamba monster, men Ezrun sættet er fedt nok, du kan se hvad den har gjort ved min Slahs og de 1/8 dæk den har flået i stykker.
    Se de sdste billeder i dette album smiley
    http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8114

• #4   26. aug 2009 Jeg har monteret 1:8 ezrun sættet i min nanda 1:8 buggy, og det sparker virkelig røv. Hvis jeg sætter punchen lidt op, så ka jeg få den til at gå på baghjul...

• #5   26. aug 2009 ESC´en er rigtig fed. Og har kørt med den, sammen med Mamba 2200 kv´eren. Og motoren er som sådan en rigtig fin motor. Bliver ikke særlig varm på 4S. Og den æder ikke vildt meget strøm. Dog er det heller ikke en motor der bare er helt vild ustyrlig på 4S. Vil kalde den en blid kæmpe. smiley

• #6   26. aug 2009 Om EZ-run sættet er stærkere kommer an på motoren. Hvis det er 4465SL, så er der flere der mener det er stærkere end MMM med Neu 2200

Jeg kan ikke entydigt svare på en 150a esc'en kan håndtere neu motoren, ampere er ikke noget problem, da er ezrun stærkere, men der står intet om Turns på neu motoren.
    Kan dog sige at Ez-run er den foretrukne esc for mange når MMM brænder af. Men man hører jo sjældent om hvordan det går i længden.

EZ-run ESC'en kan i øvrigt godt klare 6s lipo smiley det er kun 3674 motoren der ikke kan klare det. (og ligeledes den gamle motor der er et nummer mindre)

Håber det kan bruges

• #7   26. aug 2009 kan jeg godt proppe en mamba monster motor i på 2200 kv..

• #8   26. aug 2009 Uden problemer

Mamba monster ecs er på 120 A og hobbywings er på 150 A. Og den kan også klare mere, End hvad den er opgivet til, Og det kan mamba monsters ikke.
    Dette fik jeg af vide af den flinke mand, Kristian L. Og synds selv han har godt forstand på det punkt smiley

• #9   26. aug 2009 mamba neu 2200kv motor og ezrun 150A er et godt match
    jeg synes bare man altid skal sætte settings på esc så der er 100% hul igennem.. så skal esc ikke holde lipoets power tilbage..
    sådan kører jeg med min..
    du skal ikke proppe motorkøler på mamba neu motoren. du skal istedet for investere i en blæser som du montere så den blæser ned over motoren, tag de store fra moffes. men den motor har svært ved at blive varm synes jeg. så synes ikek det er nødvendigt
    mvh k

Kommentér på:
ezrun 150a esc

Annonce