{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grusgrave?
  • #1   8. sep 2009 der jo Hedeland men ved ikke om man må kører der eller ik

• #4   8. sep 2009 sidst jeg var i lynge var der spærret af med kæder og shit så jeg ikke kunne køre derind i 1:1 bil. men det er efterhånden mange år siden

• #6   10. sep 2009 tror også der var kæde første gang vi kørte ind ..men det var i kadett´n så det lage jeg ikk lige mærke til smiley ..
    kør der da til nogen siger noget og så længe at man rydder op efter sig er der ikk nogen der siger noget.. er aldrig blevet smidt ud endnu..

• #7   15. sep 2009 Hvis grusgraven er i drift, så vil de meget nødigt have at man kører der.

Dette er bl.a. af sikkerhedsmæssige årsager, det sker jo, at bunkerne falder sammen, når der leges i dem, og det HAR kostet liv, adskillige gange. (Og gør det sikkert igen)

• #8   15. sep 2009 Det er selvfölgeligt ikke lovligt at vade rundt i en grusgrav, med mindre du har faaet lov. Det er privat omraade.

Det svarer til at folk begynder at vade rundt i jeres have, de gider I vel heller ikke selv?!?

Saa spörg nu om lov först.

Som Jesper ogsaa gör opmärksom paa, saa er en grusgrav altsaa ikke helt ufarlig at rende rundt i. Hvis I nu spurgte om lov, saa kunne det jo väre at I fik besked paa at holde jer fra enkelte omraader, pga nedstyrtningsfare. At blive bregravet under en bunkesand, er ikke noget man normalt slipper levende fra... husk det....

Kommentér på:
Grusgrave?

Annonce