{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mega Stor nitro-motor
  • #1   9. sep 2009 Tror det er noget alá det der sidder i din genesis?

Ellers mener jeg at jeg har set en 7.4cc et sted

• #2   9. sep 2009 http://www.youtube.com/watch?v=nuVKe6BDWTA

2x15cc - 10hp - watercooled
    Henning tilodensetræf sidste år

• #3   9. sep 2009 Så vidt jeg ved laver TT altså Thundertiger een bil hvor der sidder een 70ér (11.5 ccm) motor i

Karsten

• #4   9. sep 2009 Michael S

Den der sidder i een Genesis er en 7.4 ccm

Karsten

• #5   9. sep 2009 har altså også hørt der findes nogen med omkring de 12 stykker ccm.....

men hvis der er nogen der støder på dem så send meget gerne et link til mig da jeg har søgt og søgt og søgt efter kæmpe nitro motorer :O)

"Ghost"

• #6   9. sep 2009 drop nu bare det nitro og lær det med elektronikken smiley alle kan lave fejl i starten og ennda senere hen når det hele er rutine smiley
    så sent som idag sad jeg og satte 2 stks 2cells lipo i serie med sig selv doh!!

• #7   9. sep 2009 Søren P

har du ik nogen navne på motorene eller lign..... ???

har tænkt på to stk. motorer men har ik kunne finde tegninger over hvor motor nummer 2 skal trække på hvilken aksel altså hvordan man indstalere to stk. i en bil har jeg brudt min lille hjerne med hehe

gad godt se nogle biler tæt på med to stk. så man kan se hvordan de sidder og overfører kraften evt... hehe :O)

"Ghost"

• #8   9. sep 2009 Karsten - Så det jo nok der jeg har set de 7.4cc smiley haha

• #9   9. sep 2009 Losi 454 Engine with Combo Pull/Spin Start

ser fin ud men den har så ik ret mange hp hmmm.....

kristian hehe jeg opgiver skam ik el hehe har både nitro og benzin og el hehe men el gemmer jeg til vinter :O)
    men gider kun el i både og en bil kun der kommer til vinter nok så den er klar til sommer evt.... så jeg kan køre elbil i mine kørehviletids pauser hehe

men el på vandet er meget svært og få til og holde synes jeg men har kun lagt el på hylden ik opgivet det helt i nu :O)

men benzin og nitro opgiver jeg aldrig kristian :O)

"Ghost"

• #10   9. sep 2009 (link fjernet)

her er lidt billeder jeg lagde op dengang

• #11   9. sep 2009 du bliver sku nok nødt til at opgive benzin og nitro når det bliver ulovligt ghost smiley
    så er det green power all the way smiley

• #12   9. sep 2009 fuck de elfreaks der er i regeringen jeg kører ulovligt såå hvis de forbyder det de er sgu sindsyge i deres hoveder snart hee :O)

derfor også mere grundt til og købe biler osv. på nitro og benzin heh :O)

og hvis den dag kommer man ik må bruge benzin og nitro mere og det ik kan skaffes ulovligt mere så stopper jeg med rc verden totalt hehe gider sgu ik det pis uden mekanik og lyd og lugt :O)

men tror nu heller aldrig de for det igennem med forbud mod nitro og benzin osv... brændstoffer haha :O)

jah lad os sætte alt til og køre på el så er det meget nemmere og sabotere vores samfund så alt går i stå og står stille hæh .....
    ej er ik imod el men er imod dem der kun vil have alt på el og ik kan snakke om andet end el el el og el og vi skal forbyde brændstoffer også i privaten og hobby .......

"Ghost"

• #13   9. sep 2009 Thunder tiger EK4 på 11ccm er den største motor. Det er en helikopter motor de har sat i en nitro bil. Bilen kan kun køre på baghjul, og intet andet på grund af kobling osv.

Søg på Thunder Tiger EK4

• #14   10. sep 2009 Ghost du kan evt spørge her hvordan det virker med at sætte 2 motorer i en men jeg ved så ikke om den er født med de 2 nitromotore
    http://www.fj-hobby.dk/RC_jamara.html

• #15   10. sep 2009 Der ligger en video hvor en magen til er monteret med Kompressor
    http://www.rcgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=104

• #16   10. sep 2009 hej spøgelse smiley hele trylleriet ligger i at begge motorer trækker direkte på spurgearet . på twinzilla er der sådan nogle adaptere så tvp/siderne kommere længere ud og der er plads på motorpladen til 2 motorer...

• #17   10. sep 2009 Skal du have noget der er stort så kig på Novarossi de har flymotor op til 15Ccm (link fjernet)

Ellers skal du se dem der udvikler Nitro motor til RC dragstere de er også ved at være godt med der op ad

• #18   10. sep 2009 OS har da osse motore større end 15 ccm.. Du kan feks købe een OS160FX, den er på 26 ccm..

Super Tigre laver osse store Glødemotore, jeg har set nogle på 45 ccm i totakter..

Jeg har lige købt een OS200FS-P til en Mustang P-51. Den er på 32.5 ccm men så dog en 4 takter. Dælan den er stor smiley

Karsten

• #19   10. sep 2009 Gost
    Her her en måde at gøre det på
    :(link fjernet)
    Det gør justeringen meget nem da der kun er en kaburator,

Skal selv ha to motore monteret på min mta 6x6
    Her er min første plan som næsten er færdig bygget:
    http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8126

• #20   10. sep 2009 fedt takker alle med mere info så er der noget jeg kan læse om og se på og søge på mente også der vart størrer motorer end på min genesis :O)

jah så godt de flymotorer der og tænkte de må da blive kølet ligeså godt på jorden som i luften men var i tvivl om det kunne lade sig gøre med flymotorer :O)

men skal da helt sikkert lige se hvad i har skrevet :O)

tusinde tak til alle der gad og smide info og link. osv... :o)

"Ghost"

• #21   10. sep 2009 (link fjernet)

så lige den her motor også den er sgu billig synes jeg :O)

nogen der kender dette mærke her og om det er godt ???

"Ghost"

• #22   10. sep 2009 En glødemotor vil aldrig blive kølet lige så meget på jorden som i luften... For det første sidder den forreste og får al luften fra fronten af flyveren, og for det andet sidder der jo en stor blæser foran den i form af en Propel..

En fly motor vil næppe holde ret længe i een bil, da den sikkert løber meget varm. men noget andet er at de yder langt fra det samme som een bil motor. Dem presser de mange flere kræfter ud af, og de tager jo osse noget nær det dobbelt omdrejninger.. En bil motor er typisk målt ved ca 40.000 omdr, hvor en flymotor er målt ved 15.000-20.000 omdr..

En Alm OS91FX på 15 ccm yder noget der ligner 2.8 HK ved 15.000 omdr

Karsten

• #23   10. sep 2009 Moki laver nogle udemærket motore, dog er de på vej ud da folk hellere vil sætte benzinmotore i deres fly, da de er meget billigere og meget billigere og flyve med..

Den motor du linker til yder knap 5 hk og vejer 1.3 kg, prøv og få den ned i een 1:8 offroader smiley

Karsten

• #24   10. sep 2009 Noget andet er.. hvordan vil du starte den smiley Den er svær nok at starte på en flyver hvor man kan dreje propellen rundt med een starter

Karsten

• #25   10. sep 2009 tænkte man kunne starte den ligesom med både med rem evt.. og startmotor men karsten du har sgu da ret har slet ik tænkt på propellen der køler motoren også hehe :O)

men tænkte man kunne sætte motren frit så luften kom rundt om den men det virker joh ik når jeg har glemt der er en proppel på et fly hehe hmm...

surt at de er på vej ud moki :O( men kan de virkelig yde ligeså meget en benziner i et fly som moki kan det med nitro og er de ikke meget tungere i benzin ???

men kunne tænkte det nok også ville være vildt med to stk. de vildeste til biler og så nogle der kan tåle og tage injection evt...

proppel på en bil ville nok være for vildt og se dumt ud haha haha :O)

men vil have genesis meget meget vild vil have en nitrobil der er fuldstændig sindsyg og har mange hp og rpm. og ccm hehe :O)
    kunne være sejt man blev nød til og montere et hjul bagpå så den ik går bagover evt.. og en sindsyg fed og vild potte til den der lyder cool :O)

men søger stadig videre på jeres info der er lagt herinde :O)
    har ik bestemt mig i nu for hvilken model og type :O)

"Ghost"

Kommentér på:
Mega Stor nitro-motor

Annonce