{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samlet eller ej.
  • #1   10. sep 2009 Kommer jo an på hvad du har tænkt dig at give, om det skal være onroad eller offroad, og el eller nitro.

Det bedste er at få en bil i samlesæt, så lærer man meget hurtigere hvordan den er opbygget og hvordan man reparerer den hvis der sker noget.

• #2   10. sep 2009 Samlet koster mere. I hvert tilfælde dem jeg har set

• #3   10. sep 2009 Losi og Associated leverer biler samlet, og de er på højde med alle andre i både pris og kvalitet.

Men det kommer an på om du vil have en pro-bil eller en RTR-bil. RTR-biler er typisk færdigsamlet (er min erfaring) og til rimelig gode priser, men kvaliteten hænger (i forhold til pro-biler).
    Pro-biler bliver typisk leveret usamlet, og uden motor, servoer, radio osv, men kvaliteten er væsentlig højere.
    Men vil gætte på at prisen næsten er det samme. Det er kvaliteten der er forskellen.

• #4   10. sep 2009 Okay lad os lege med tanken her:

Onroad 1/10.

Drivkraft: Nitro eller EL - Hvad er bedst?
    Udstyr: Kun det nødvendige i ALU.

Gode servoer og ikke mindst godt anlæg?!..

Hvis jeg ikke tager meget fejl snakker vi omkring 5-6k for sådan en satan ;)? eller er jeg forkert på den?

Kan dette gøres billigere hvis man selv samler?, eller har butikkerne med deres færdig samlet priserne..

• #5   10. sep 2009 Nu kender jeg ikke så meget til onroad, men regner med at starte på onroad elektrisk til vinter, og jeg har siddet og kigget lidt på priserne. Nu går jeg så også efter "top-of-the-line" udstyr, og det er dyrt, men jeg er havnet på omkring de 5-6k (jeg har allerede sender/modtager, så det er ikke regnet med her) - og det er i Hong Kong hvor det er billigt. Her hjemme vil det være endnu mere. (Det skal lige siges at det er "saml-selv jeg har kigget på).

Men det er muligt at finde semi-pro modeller - fx Xray T2R - til en lavere pris.

Men angående nitro vs el, så er der meget spredte meninger. Personligt elsker jeg nitro - mekanikken, lugten, lyden - det hele. Men en hurtig el-motor og gode batterier er der virkelig skud i.

• #6   10. sep 2009 mikkel

tamiya ta-05 v2. elbil - rcmart.com (har selv 2 biler derfra)

servo - bluebird fra b2bonlineshop.dk 250 kr.

anlæg - 2,4ghz. acoms technisport fra modelsport.uk 70£ inkl. forsendelse

så er du godt igang, det eneste du så mangler er batt. og en motor med esc. brushless kan anbefales (evt. Ezrun 9t combo fra b2bonlinesop.dk)

• #7   10. sep 2009 opgraderinger er ikke nødvendige medmindre du kræver noget ekstra fedt smiley

• #8   10. sep 2009 godt igang for cirka 3,2k inkl. karrosse med maling

• #9   10. sep 2009 Som sagt - jeg går efter toppen af poppen inden for udstyr, så det kan med garanti gøres billigere end hvad jeg skrev smiley

• #10   10. sep 2009 du kan altid opgradere i alu og carbon på ta-05 v2. eren

som er toppen af poppen

• #11   11. sep 2009 Jeg har vaget glad for min cyclone S, Men tror at X-ray 009 er bædre.
    Så kan du købe en savox servo til 500 kr hos morfars, Den er bædre en Futabas, Som jeg lige kan se.

Spektrum har lavet nogle gode andlægs, Såsom
    DX3R DSM2 (DMS2 Er hurtiger med at opfange hvad du vil have bilen til, Men ikke noget makant, synds jeg.)
    DX3 S DSM, (Ved ikke om DSM er hurtiger, Eller om alle heder DMS)
    Så skal du bare have en lader vis du har ikke,
    Graupner laver nogle gode nogle.
    Så skal du have nogle batts, Vis du skal køre indendørs, Så mener jeg at man kun må bruge 5 celler, Vis du skal køre kongkurangse.

Vil tror at Hobbywing Ezrun 9 T til 800 kr er fin nok til at starte med.

der er mange som bruger en aflader, Men det kan du selv lave med at pære (I dette tilfælde er det dumt med en sparepære smiley )
    Så der er der vel for også op på de 5 - 6000 kr, Det er nok der du vil komme op vis du skal køre i den bædre klasse.

Vis du vil have link, til alt det her, så skriv det lige smiley

Kommentér på:
Samlet eller ej.

Annonce